برد میلیمتری پورتو با درخشش مهدی طارمی/ سردار آزمون با هت‌تریک بهترین شد/ برد سن‌پولتن با بازی اسدی

با بسته خبری فوتبال لژیونرها با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – طاها کاردان / حجم اخبار فوتبال لژیونر ها بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

برد میلیمتری پورتو با درخشش مهدی طارمی
مهدی طارمی که تشنه درخشش در پورتو و تثبیت جایگاهش در ترکیب این تیم است، در دقیقه ۴ بازی مقابل توندلا نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد که حرکت در عرض و پاس او به اوتاویو را این بازیکن در اختیار زیدو سانوسی قرار داد تا این هافبک نیجریه‌ای گل اول بازی را به ثمر رساند؛ در ادامه توندلا دو گل زد، اما موسی مارگا در دقیقه ۳۶ کار را به تساوی کشید تا پورتو نیمه اول این بازی خانگی را با تساوی ۲ بر ۲ پشت سر بگذارد.مارگا که دو بار روی موقعیت‌سازی‌های طارمی فرصت گلزنی را از دست داده بود، در دقیقه ۴۸ موفق شد پاس اوتاویو را تبدیل به گل کند تا پورتو در شروع نیمه دوم با نتیجه ۳ بر ۲ از توندلا پیش بیفتد.
نوبت گلزنی طارمی در دقیقه ۵۶ بود؛ جایی که پورتو همچنان بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بود و توانست روی ارسال ماتئوس اوریبه از جناح چپ به مقابل دروازه توندلا و شوت بغل پای محکم و دقیق ستاره ایرانی‌اش به گل چهارم دست پیدا کند.پورتو در دقیقه ۶۶ سه تعویض همزمان برای حفظ نتیجه انجام داد که یکی از آنها به بیرون رفتن مهدی طارمی و حضور اوانیلسون در زمین اختصاص داشت. در ادامه توندلا موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند ولی در نهایت پورتو که در دقیقه ۳+۹۰ هم با اخراج اوریبه ۱۰ نفره شده بود، توانست در شب گلزنی طارمی به برتری ۴ بر ۳ برابر توندلا برسد.

قوچان‌نژاد نظاره‌گر پیروزی زوله
در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که رضا قوچان‌نژاد را برای چهارمین بازی متوالی در ترکیب نداشت، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در استادیوم مک‌دری پارک به مصاف ویتسه رده دومی رفت و در شبی که حریفش یک اخراجی هم داد، با کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی ۱۲ امتیازی شد و به رده دهم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کرد.
یاران قوچان‌نژاد که طی چهار هفته اخیر هیچ شکستی نداشته و سه مساوی و یک پیروزی داشتند، مقابل تیم مدعی ویتسه هم توانستند به این روند ادامه دهند و به برتری دست پیدا کنند.


سردار آزمون در بازگشت به ترکیب زنیت سنت‌پترزبورگ در رقابت‌های لیگ برتر روسیه نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل اورال ارائه داد و توانست در جریان پیروزی ۵ بر یک تیمش سه گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت تا با این نمایش درخشان، بیشترین سهم را در برد تیمش مقابل اورال و صدرنشینی دوباره در لیگ برتر روسیه داشته باشد.
سردار آزمون پس از دیدار مقابل اورال و بخاطر بازی فوق‌العاده‌ای که ارائه داده بود، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد. مهاجم ایرانی زنیت با سه گلی که مقابل اورال به ثمر رساند، ۹ گله شد و بالاتر از سه بازیکن دیگر به صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه رفت و همچنین توپ این بازی را هم به همراه خود به خانه برد که حرکت او مورد توجه رسانه‌های روسی قرار گرفت.

طیبی پاس گل داد و اخراجی گرفت
در دیدار ماقبل پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را جزو پنج بازیکن اصلی خود داشت، مقابل لومبوس رده نهمی قرار گرفت. تیم فوتسال بنفیکا پس از ۱۱ پیروزی و تنها یک تساوی مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ برتر پرتغال، برابر تیم لومبوس هم روند عالی خود را ادامه داد و به برتری ۴ بر صفر رسید.
ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در جریان دیدار مقابل لومبوس پاس گل اول تیمش را با پاس پشت پای تماشایی داد و همچنین در ادامه مسابقه با حرکت خود منجر به اخراج بازیکن حریف شد تا بتوانند گل سوم را بزنند. طیبی در ۹ مسابقه قبلی برای تیم فوتسال بنفیکا ۶ گل زده و ۳ پاس گل داده بود که مقابل لومبوس توانست یک پاس گل دیگر به آمار خود در لیگ برتر پرتغال اضافه کند.

طارمی در ترکیب پورتو ماند
مهدی طارمی که چهار شب قبل در مسابقه پورتو در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد، امشب به ترکیب ابتدایی تیمش برابر توندلا بازگشت.
ستاره ایرانی پورتو پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل پورتیموننسی، در دیدار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل سانتا کلارا از ابتدا به میدان رفت و امشب هم برای دومین مسابقه متوالی در این رقابت‌ها بازی می‌کند.یاران طارمی در حال حاضر ۱۶ امتیازی و تیم چهارم جدول لیگ برتر پرتغال هستند که با برتری مقابل توندلا موقتا به  رده دوم صعود می‌کنند.

بازگشت گوچی به لیست زوله
در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که رضا قوچان‌نژاد را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه مک‌دری پارک مقابل تیم رده دومی ویتسه قرار گرفته است. رضا قوچان‌نژاد که طی سه هفته اخیر لیگ اردیویسه هلند در ترکیب زوله قرار نگرفته بود، امشب هم دور از جمع نفرات اصلی تیمش مقابل ویتسه حضور دارد و کار را از روی نیمکت آغاز کرده است.
گوچی در بازی قبلی زوله مقابل فِنلو در فهرست بازی حضور نداشت ولی امشب مجددا به لیست دیدار مقابل ویتسه بازگشته و امیدوار است در نیمه دوم به میدان برود. تیم فوتبال زوله با یک پیروزی، ۶ مساوی و ۳ شکست در این فصل ۹ امتیازی است و در رده دوازدهم جدول لیگ اردیویسه هلند حضور دارد که با برتری در مسابقه امشب صعود دو تا سه پله‌ای خواهد داشت.


مسابقات هفته دهم تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش امشب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم سن‌پولتن که برای دومین بازی متوالی رضا اسدی را در فهرست داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم کَش‌پوینت آرنا با تیم رده یازدهمی آلتاچ دیدار کرد. سن‌پولتن که در سه دیدار اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده بود، امشب توانست در بازی خارج از خانه مقابل آلتاچ به این مهم برسد و به برتری پُر گل ۴ بر صفر دست پیدا کند تا ۱۴ امتیازی شود و در رده پنجم جدول تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش قرار بگیرد.
رضا اسدی، هافبک سابق تراکتور از دقیقه ۷۹ بازی امشب تیمش مقابل آلتاچ وارد زمین شد و دو پاس در عمق خطرناک داد که گلی به همراه نداشت. اسدی پس از پیوستن به سن‌پولتن اتریش به علت آسیب دیدگی دور از مسابقات تیمش بود، اما امشب با بهبودی نسبی به‌عنوان یار جانشین در ترکیب تیمش برابر آلتاچ قرار گرفت تا امیدوار باشد در هفته‌های آینده فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست بیاورد.

توقف برنتفورد با بازی قدوس
در ادامه مسابقات هفته شانزدهم چمپیونشیپ انگلیس، تیم برنتفورد که برای چهارمین بازی پیاپی سامان قدوس را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم اختصاصی خود مقابل تیم رده نُهمی بلکبرن قرار گرفت.
 نوار موفقیت‌های برنتفورد طی سه هفته گذشته که با کسب سه پیروزی برای آنها همراه بود، امشب مقابل بلکبرن پاره شد و یاران قدوس در شبی که حریف‌شان یک اخراجی داد، به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. تیم فوتبال برنتفورد که در هشت هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس هیچ باختی نداشته و چهار مساوی و چهار پیروزی به دست آورده بود، این روند شکست‌ناپذیری را مقابل بلکبرن ادامه داد ولی با توقف مقابل این تیم ۲۷ امتیازی شد و با سقوط دو پله‌ای، به رده ششم جدول رفت.

عزت‌اللهی مصدوم و تعویض شد
در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم سوپر لیگ دانمارک، تیم وایله که مثل تمام مسابقات این فصل سعید عزت‌اللهی را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف میدتیلند رده دومی رفت.
یاران عزت‌اللهی پس از دو شکست متوالی طی دو هفته اخیر سوپر لیگ دانمارک، امشب هم نتوانستند به این روند ناکامی پایان دهند و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میدتیلند مغلوب شدند تا ۱۴ امتیازی بمانند و به رده هشتم جدول سقوط کنند. سعید عزت‌اللهی در یازدهمین مسابقه فصل برای وایله دانمارک، در دقیقه ۵۱ بازی به علت آسیب دیدگی روی زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا نخستین تعویضی تیمش در دیدار مقابل میدتیلند باشد.

 جشن یاران اسدی با تابلوی تعویض
تیم سن‌پولتن در شبی که برای نخستین بار از رضا اسدی بهره می‌برد، موفق شد به برتری پُر گل 4 بر صفر خارج از خانه مقابل آلتاچ دست پیدا کند و به رده پنجم جدول تیپیکو بوندس‌لیگا  اتریش برود. یاران اسدی پس از برتری در دهمین بازی فصل تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش، تابلوی الکترونیکی داور چهارم را به رختکن خود آوردند و با نمایش عدد 4 بر صفر که نتیجه دیدار با آلتاچ بود، به شادی پرداختند.
سن‌پولتن که از ابتدای فصل رضا اسدی را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت، برابر آلتاچ از هافبک ایرانی خود به‌عنوان یار جانشین بهره برد تا این بازیکن هم در شرایط مسابقه قرار بگیرد و به مرور زمان به میادین برگردد. اسدی که سال گذشته در تراکتور عضویت داشت و سابقه بازی در نفت تهران و سایپا را هم دارد، پس از لژیونر شدن تنها در یک مسابقه دوستانه در تعطیلات فیفادی برای سن‌پولتن مقابل هورن به میدان رفته بود که شنبه شب هم نخستین بازی رسمی خود را در جریان برتری مقابل آلتاچ انجام داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =