دانشجویان ایرانی اجازه فعالیت سلطه گران در کشور را نخواهند داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو عنوان کرد: دانشجویان ایرانی در طول تاریخ نشان دادند اجازه نخواهند داد قدرت های سلطه گر بتوانند درون کشور به راحتی فعالیت داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمودرضا آقامیری رئیس‌ دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: دانشجویان ایرانی در طول تاریخ نشان دادند اجازه نخواهند داد قدرت های سلطه گر بتوانند درون کشور به راحتی فعالیت داشته باشند.

در این پیام تصریح شده است:امروز که دشمن پس از نا امیدی در جبهه های سخت به سمت جنگ اقتصادی رفته دانشجویان ایرانی وظیفه سخت‌تری نسبت به قبل دارند و آنها هستند که باید با پیشرفت های علمی و تکنولوژی بتوانند تاثیر مثبتی بر معیشت مردم داشته باشند و چه دانشجویان گمنامی که در کسوت شاگردی شهید فخری زاده ها در حال دستیابی به قله‌های علمی دنیا هستند و نه تنها از ترور و حذف شدن نمی‌ترسند بلکه شهادت را برای خود آرمانی می‌دانند که سالهاست دانشجویان این مرز و بوم به دنبال آن هستند. 

در انتهای این پیام عنوان شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شهدای دانشجو و همچنین یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای شهیدفخری زاده؛ فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به تمامی دانشجویان تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082980

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =