ایجاد و توسعه صنایع دانش‌بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار بررسی شد

ایجاد و توسعه صنایع دانش‌بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار با حضور معاون امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و مدیرعامل منطقه آزاد این شهرستان بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست ضمن اشاره به قابلیت‌های منحصر بفرد جغرافیایی، طبیعی و آب و هوایی و همچنین ظرفیت‌های ویژه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان، آمادگی خود را جهت حمایت و مشارکت در راه‌اندازی طرح‌های دانش‌بنیان شیلاتی اعلام کرد.

علی‌اکبر رضایی معاون امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته از آمادگی این مرکز جهت سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان شیلاتی در این منطقه خبر داد.

در این نشست که با حضور اعضای هیات‌مدیره و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار و اعضای هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان و معاون و نمایندگان مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار گردید مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری با این مرکز جهت احداث و راه‌اندازی سایت پرورش و تکثیر جلبک در منطقه آزاد چابهار انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083009

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =