زنان خلاق و دانش‌بنیان گرد هم می‌آیند

نخستین جشنواره زنان دانش‌بنیان و خلاق برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از معاونت علمی و فناوری، با توجه به حضور پررنگ زنان در زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق و دانش‌بنیان، جشنواره «چیستا» ویژه زنان کارآفرین دانش‌بنیان و خلاق ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه سال جاری، هم‌زمان با بزرگداشت روز زن برگزار می‌شود.

شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های زنان در حوزه‌های علمی و فناورانه و توجه به نقش ارزنده زنان در اقتصاد دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق و معرفی ظرفیت‌های موجود در جامعه علمی زنان، از جمله اهداف این رویداد است.

در این جشنواره، نشست‌های تخصصی ویژه ارائه تجربیات موفقیت و شکست زنان مدیرعامل شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، برگزار خواهد شد و همچنین نمایشگاهی از خدمات و محصولات فناورانه شرکت کنندگان در حاشیه نمایشگاه ایجاد می‌شود. در بخش دیگری از این جشنواره از برخی طرح‌های ارائه شده برتر، از سوی زنان خلاق و دانش‌بنیان، تجلیل می‌شود.

این جشنواره به صورت رقابتی برگزار می‌شود و ابتدا مستندات و طرح‌های زنان در حوزه‌های مختلف فناوری دریافت می‌شود. پس از ارزیابی و داوری مستندات دریافتی از شرکت‌کنندگان، طرح‌های برگزیده در هر حوزه شناسایی می‌شود و مراسم تقدیر از برگزیدگان در اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =