حُسن نظارت بر اجرای قانون لغو تحریم‌ها وظیفه ذاتی ماست

جمعی از کارکنان مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن طی بیانیه‌ای اعلام کردند که حُسن نظارت بر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جمعی از کارکنان مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن طی بیانیه‌ای اعلام کردند که سربازان مردم در خطوط مقدم فناوری هسته‌ای، حُسن نظارت بر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را حسب وظیفه ذاتی خود که همانا پاسداری از سرمایه های انقلاب است، بر عهده گرفته و سایر مواد آن را با دقت و قدرت اجرا خواهند کرد.

متن کامل بیانیه جمعی از کارکنان مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

لَن یَجعَلَ اللهُ لِلکافِرینَ عَلَی المومِنینَ سَبیلا

خداوند هیچ راهی برای تسلط کفار بر مومنان قرار نداده است

سوره مبارکه نساء – آیه ۱۴۱

قریب نُه سال از طرح ریزی مجدد راهبرد «رفع تحریم با توسل به مذاکره با دشمن» موسوم به برجام از سوی دولتمردان نظام جمهوری اسلامی گذشت و اجرای آن بر خلاف شروط نُه گانه رهبر معظم انقلاب و توصیه های مداوم ایشان، باعث عدم کارایی آن شد. حقایق جامعه، بیانگر و مویّد این مطلب است که پیمودن این مسیر، مقصدی جز فشار حداکثری زورگویان و معطل نمودن پیشرفت کشور همراه با تضعیف بیش از پیش مستضعفان نداشته است.

این نُه سال سخت، تجربه بزرگی را برای ملت ایران و تمام آزادگان جهان به ارمغان آورد که مولفه های اصلی آن عبارتند از استقامت در برابر فشارهای دائمی، مقاومت در برابر طوفان های گذرای اقتصادی و فرهنگی و استحکام در برابر القاء ترس و نا امیدی از سوی دشمنان و صاحبان زر و زور و تزویر.

امروز که به مدد حرکت نمایندگان این ملت بزرگ در مجلس شورای اسلامی، راهبردی متفاوت بر مبنای حفظ عزت و اقتدار ایران اتخاذ شده و با تأیید شورای محترم نگهبان تحت عنوان "قانون اقدام راهبردی  برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران" به دولت محترم ابلاغ شده است؛ لازم است در راستای تحقق اهداف این قانون - که موجبات إحیای امید ملت برای اصلاح شرایط فعلی است – از هیچ تلاشی فروگذار نگردد. به همین منظور:

۱- بر مبنای ماده (۶) این قانون، به کشورهای باقیمانده در معاهده برجام هشدار داده می شود که ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ آخرین مهلتی است که باید شرایط ارتباطات مالی و تجاری ایران با سایر کشورها عادی شود؛ در غیر اینصورت اولین گام کاهش نظارت های فراپادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی موسوم به پرتوکل الحاقی برداشته خواهد شد.

۲- بر مبنای ماده (۸) این قانون، مسئولین مربوطه در هر سطحی توجه داشته باشند، کوچکترین قصور و تقصیری در مسیر اجرای مفاد این قانون، جهت إعمال مجازات های ماده (۹) به دستگاه های مربوطه اطلاع داده خواهد شد.

به استحضار ملت شریف ایران می رساند، سربازان شما در خطوط مقدم فناوری هسته ای، حُسن نظارت بر اجرای این قانون را حسب وظیفه ذاتی خود که همانا پاسداری از سرمایه های انقلاب است، بر عهده گرفته و سایر مواد آن را با دقت و قدرت اجرا خواهند نمود و إن شاء الله در همان مسیری گام بر می دارند که پیش از این شهدای عالیقدر هسته ای از آن عبور کرده اند.

جمعی از کارکنان مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن

۱۶ آذر ۱۳۹۹»

انتهای پیام/

کد خبر: 1083043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =