هراس صهیونیست‌ها ازحملات دقیق پهپادی به سامانه‌های گنبد آهنین

رسانه‌های خبری در حالی از برگزاری رزمایشهای ارتش صهیونیستی برای مقابله با حملات محتمل نیروهای مقاومت خبر دادند که ترس از حملات دقیق پهپادی برسامانه‌های گنبد آهنین نیز بر آنها مستولی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، منابع خبری صهیونیستی روز یکشنبه از تداوم برگزاری رزمایش صهیونیستها  نزدیک نوار غزه از بیم حملات نیروهای مقاومت و ضعف سامانه گنبد آهنین این رژیم در مواجهه با موج حملات راکتی و پهپادی حماس خبر دادند.

هفته نامه صهیونیستی «ماکور ریشون»   نوشت که ارتش رژیم اسرائیل برای یک درگیری بزرگ در غزه خود را مهیا میکند و به تازگی یکی از یگان‌های ارتش این رژیم رزمایش سه روزه با اهداف  مختلف را در جنوب فلسطین اشغالی برگزار کرد.

در این رزمایش انواع سناریوهای رزمی از قبیل مقابله با رخنه‌های چند منظوره، شلیک راکت و حملات پهپادهای انتحاری تمرین شد. یک مقام نظامی ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت که ماموریت دیگر ارتش ما مواجهه با حملات محتمل به پستهای نظامی مستقر در مرزهاست.

این نشریه صهیونیستی همچنین از ناتوانی سامانه گنبد آهنین این رژیم در مقابله با موج حملات راکتی حماس خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی بر این باور است که نیروهای مقاومت در غزه شاید با پهپادهای  مجهز به موشک‌های نقطه زن برای حمله به سامانه موشکی گنبد آهنین استفاده کنند.

کانال ۱۲رژیم صهیونیستی نیز روز یکشنبه از یک سند محرمانه ارتش این رژیم پرده برداشت که طبق آن شهر «عسقلان» در هر مواجهه نظامی با گروههای مقاومت در غزه، آسیب‌پذیری بالایی دارد. در این سند محرمانه که فرماندهان ارتش صهیونیستی در اختیار رهبران سیاسی این رژیم قرار داده‌اند، آمده است که شهر «عسقلان» واقع در شمال غزه، هدف اصلی جنبش حماس در هر تنش احتمالی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =