آزمایش کرونا در نوار غزه به دلیل تشدید محاصره رژیم صهیونیستی متوقف شد

وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد که انجام آزمایش کرونا به دلیل اتمام مواد و تجهیزات لازم برای آن در سایه تشدید محاصره رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (کرونا-در-نوار-غزه-به-دلیل-تشدید-محاصره-رژیم-صهیونیستی">ایسکانیوز)، وزارت بهداشت غزه از توقف انجام آزمایش کرونا در این منطقه به دلیل تشدید تحریم‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

وزارت بهداشت در غزه تاکید کرد: «در شرایطی که نوار غزه تحت محاصره رژیم اشغالگر اسرائیل قرار دارد، آزمایشگاه مرکزی غزه به دلیل تمام کردن مواد و تجهیزات لازم برای گرفتن تست کرونا انجام این تست را متوقف کرده است.»

سیستم بهداشتی نوار غزه به دلیل محاصره این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی و ممانعت این رژیم از ورود دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی از خارج دچار شکنندگی است.

قریب به ۲ میلیون فلسطینی در نوار غزه زندگی می‌کنند که از چهارده سال پیش تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و زیر ساخت‌های این منطقه از جمله بهداشت و درمان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است

مقامات غزه و همچنین سازمان‌های بین‌ المللی بارها نسبت به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی برای تشخیص زودهنگام کرونا هشدار دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =