اهدای خون دانشجویان آبادانی به‌ مناسبت روز دانشجو

دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان، به مناسبت روز دانشجو با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان آبادان، اقدام به  اهدای خون کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان عضو  انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان به‌مناسبت روز دانشجو خون اهدا کردند.

محمدعلی بنی سعید در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: دانشجویان فرهیخته و انقلابی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان  به‌ مناسبت روز دانشجو با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان آبادان، اقدام به  اهدای خون کردند.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز اساسی پایگاه خون کشور به اهدای خون و همچنین با توجه به اینکه در ایام کرونا  قادر به برگزاری مراسم روز دانشجو نبودیم، با تصمیم شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بنا شد که در این کار خیر و خدا پسندانه شرکت کنیم و فراخوان آن را بین دانشجویان داوطلب منتشر کردیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان بیان کرد: رسالت دانشجو و جنبش دانشجویی کمک به اهداف عالی جامعه و برآورده ساختن نیازهای علمی و عملی آن است، با توجه به این اصل اساسی و با توجه به روحیه جهادی دانشجویان این دانشگاه برنامه ریزی این رویداد رقم خورد که با استقبال دانشجویان قرار گرفت و تمام دانشجویان به‌صورت داوطلبانه در این برنامه حضور یافتند.

وی ضمن دعوت از دیگر دانشجویان دانشگاه‌های شهرهای دیگر استان خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان انتقال خون نیاز اساسی به اهدای خون از جانب مردم و به‌ویژه جوانان دارد،  به نمایندگی از جامعه دانشگاهی شهرستان آبادان از آحاد جامعه دانشگاهی، فرهیخته و تمامی افرادی که توانایی اهدای خون دارند دعوت می‌کنم تا  در پایگاه‌های انتقال خون جهت اهدای حضور بهه هم برسانند و به دیگران زندگی دوباره‌ای ببخشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083080

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =