عزم مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور جزم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی گفت: بخش دفاعی مهمترین رکن کشور است و عزم مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور جزم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با تأکید بر ضرورت توجه به بودجه دفاعی کشور، گفت: بخش دفاعی مهمترین رکن کشور است و ما نباید اجازه دهیم که موضوع دفاع در کشور تضعیف شود.

وی بیان کرد: عزم مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تقویت بنیه دفاعی و حل مشکلات بخش دفاع و نیروهای مسلح جزم است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به بودجه دفاعی کشور برای مجلس موضوعی بسیار حائز اهمیت است و در پیگیری این مسئله محکم و راسخ هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته اینکه چقدر منابع اجازه دهد و دولت در تأمین آنچه مورد نظر مجلس در زمینه بودجه دفاعی است، همکاری کند ممکن است کش و قوس‌هایی وجود داشته باشد اما مجلس قطعاً این موضوع مهم را مدنظر قرار خواهد داد.

ذوالنور تأکید کرد: طبیعتاً مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند تا بودجه دفاعی سال آینده کشور مناسب باشد، چرا که با توجه به تهدیداتی که علیه کشورمان وجود دارد، ما معتقدیم بخش دفاع را در نهایت و سرحد توان باید تقویت کنیم و قطعاً در بررسی بودجه ۱۴۰۰ این مسئله مورد توجه جدی نمایندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1083083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =