برنامه دانشجویان جهادی برای شکوفایی جهش تولید

پویش سراسری دست به دستِ تولید با هدف معرفی و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و روستایی آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ با طولانی شدن شیوع بیماری کرونا، ایجاد وقفه در اقتصاد و کسب‌وکار باعث تاثیر منفی بر وضعیت تولید و معیشت مردم به ویژه در فعالیت‌های خرد و کوچک شده است.

گروه‌های جهادی و مردمی، همان‌گونه که در عبور از حوادث و بحران‌ها توانسته‌اند خدمات قابل توجه و ارزشمندی را ارائه دهند، در چنین شرایطی نیز با حمایت و زمینه‌سازی مناسب می‌توانند در رونق و جهش تولید نقش‌آفرینی کنند.

در همین راستا قرارگاه جهادی «جهش تولید»، پویش «دست به دستِ تولید» را طراحی کرده و با حمایت جمعی از نهادهای حامی، در تلاش است تا به کمک گروه‌های جهادی، پیشروان جنگ اقتصادی را به آحاد مردم معرفی کنند و از کارآفرینان حمایت کند، تا بتوانند کسب‌وکار و محصولات خود را به مردم عرضه کنند.

این پویش از دو محور اصلی شامل گروه‌های جهادی، افراد فعال اقتصادی و واحدهای کسب‌وکار خرد شکل گرفته ‌است.

گروه‌های جهادی و یا اشخاص فعال جهادی و اقتصادی و دیگر افراد علاقه‌مند به این موضوع، برای پیوستن به این پویش باید کسب‌وکارهای خرد و کوچک و یا کسب‌وکارهای روستایی و حاشیه شهر را شناسایی کرده و عکس یا فیلمی از محصول آن کسب‌وکار را با هشتگ #دست_به_دست_تولید و پیج اینستاگرام روستاکالا به آدرس Instagram.com/roostakala  منتشر و آن محصول را به مخاطبان معرفی و بازار عرضه آن محصول را گسترش دهند.

همه گروه‌های جهادی، کارآفرینان و فعالان جهادی- اقتصادی و حتی فعالان شبکه‌های اجتماعی که در این پویش و با این روش شرکت می‌کنند، از 12 جایره هفتگی یک میلیون تومانی و جوایز ماهانه و نهایی پویش و مزایای آموزشی، ترویجی، مشاوره‌ای پویش بهره‌مند می‌شوند.

همچنین گروه‌های جهادی و کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و روستایی، برای بهره‌مندی از مزایای حمایتی (200 وام‌ قرض‌الحسنه 50 میلیون تومانی، 3 جایزه ماهانه 10 میلیون تومانی، 5 جایزه نهایی 50 میلیون تومانی) باید در سامانه روستاکالا به آدرس roostakala.ir ثبت‌نام کنند.

گفتنی‌ است این پویش از امروز به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت و هر هفته یک مسابقه هفتگی و یک آموزش کسب‌وکاری را برگزار خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پویش، پیج اینستاگرام Instagram.com/roostakala را دنبال کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =