واکنش پاریس به شایعات جذب لیونل مسی/ مارادونا کورکورانه اعتماد کرده بود/ هشدار ستاره آمریکایی یوونتوس به بارسا پیش از جدال مهم

با بسته خبری فوتبال خارجی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

واکنش پاریس به شایعات جذب لیونل مسی

نیمار، ستاره برزیلی و گرانقیمت پاری سن ژرمن در مصاحبه ای جنجالی مدعی شد علاقه دارد فصل بعد دوباره در کنار لیونل مسی بازی کند و همین مصاحبه اخبار در مورد احتمال انتقال کاپیتان بارسلونا به پاریس را افزایش داد. اما لئوناردو تاکید کرد برای دیگر باشگاه ها از جمله بارسلونا احترام فراوانی قائل بوده و به همین علت علاقه ای به صحبت کردن در مورد شایعات جذب لیونل مسی ندارد.
 لئوناردو گفت: "از نظر من طبیعی بود که نیمار این حرف را به یک روزنامه نگار آرژانتینی می زند و او در این مصاحبه باید در مورد لیونل مسی صحبت می کرد و این اتفاقی عادی است. ما باید احترام دیگر تیم ها را حفظ کنیم.
لیونل مسی در حال حاضر بازیکن بارسلونا است، وقتی تیم دیگر در مورد بازیکنان ما صحبت می کند، ما خوشحال نمی شویم. بنابراین ما نیز علاقه ای نداریم در مورد بازیکنان دیگر تیم ها حرف بزنیم. در حال حاضر موقعیت مناسبی نیست که به پنجره نقل و انتقالات فکر کنید.

میکل آرتتا: راه حل مشکلات آرسنال ساده است

آرسنال در شرایطی در مقابل تاتنهام با دو گل مغلوب شد که از لحاظ مالکیت توپ و خلق موقعیت در شرایطی بهتر از حریف قرار داشت، اما در نهایت شکست دیگری را پذیرا شد. میکل آرتتا در پایان این دیدار ضمن اشاره به برتری تیمش در آمار و ارقام تاکید کرد تاکتیک آرسنال برای مسابقه با تاتنهام درست بوده است.
 میکل آرتتا گفت: "از نظر ارائه عملکرد و پیاده کردن مسائل تاکتیکی، بازیکنانم هر کاری را که من از آنها خواستم در میدان انجام دادند. ما امشب به سبکی بازی کردیم که من تصور می کنم به درد این دیدار می خورد. بهتر است شما به آمار و ارقام مسابقه نگاه کنید تا متوجه شوید همه چیز به نفع ماست، اما به هر حال ما باید موفق به باز کردن دروازه تاتنهام می شدیم.
نیاز فعلی آرسنال برای کسب موفقیت؟ خیلی ساده است، باید دروازه حریفان را باز کنیم. ما نیاز به گلزنی داریم و در غیر اینصورت شرایط پایداری در ادامه فصل نخواهیم داشت. ما باید خیلی سریع در بازی های پیش رو توپ را به دروازه حریفان برسانیم.

مارادونا کورکورانه اعتماد کرده بود!

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در تاریخ 25 نوامبر در اثر ایست قلبی و در سن 60 سالگی درگذشت و از همان ابتدا شایعات فراوانی در مورد علت مرگ او و احتمال رخ دادن کم کاری هایی از سوی کادر پزشکی این ستاره محبوب مطرح شد. حالا دادستان سن ایسیدرو در گزارش های اولیه خود اذعان داشت مارادونا دچار بیماری قلبی بوده، اما دارویی برای درمان این بیماری برایش تجویز نشده و در مجموع اهمال هایی صورت گرفته است.
دادستان سن ایسیدرو گفت: "هیچ کس از بیمار مراقبت نکرده و ما معتقدیم بی توجهی فراوانی صورت گرفته. بیمار تحت کنترل قرار نگرفته و تحت نظر گروه پزشکی به صورت مداوم نبوده است. هیچ دارویی برای بیماری قلبی به مارادونا داده نشده و این در حالیست که او نیاز به مصرف دارو داشته است.

توخل: فقط می‌توانم به امباپه تبریک بگویم

کیلیان امباپه در بازی تیم پاری سن ژرمن برابر مونوپولیه موفق شد گل سوم PSG را به ثمر برساند؛ موضوعی که باعث شد ستاره فرانسوی به یک رکورد ویژه دست پیدا کند و به آمار 100 گل زده با پیراهن پاری سن ژرمن برسد. امباپه اکنون با رکورد تعداد گل های دومنیک روشتو در پاری سن ژرمن برابری کرده است. همچنین فقط پائولتا(109)، زلاتان ابراهیموویچ(156) و ادینسون کاوانی (200) بالاتر از او قرار دارند. البته امباپه با تعداد بازی به مراتب کمتری نسبت به این بازیکنان به رکورد 100 گل زده در PSG رسیده است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به این موفقیت ستاره فرانسوی تیمش واکنش نشان داده و می‌گوید: " زندگی او خیلی سخت نیست ، درست است؟ او عملکرد خوبی در منچستر داشت. در برخی مسابقات کیلیان گل زده بود و من کمتر از او راضی بودم. در حال حاضر فقط می‌توانم به او تبریک بگویم و من کاملاً در موردش آرام هستم. همه مهاجمان به گل زدن احتیاج دارند و امیدوارم که سه‌شنبه نیز این روند را ادامه دهیم."

کلوپ: شاید آلمان با یوواخیم لوو قهرمان اروپا شد

شکست سنگین برابر تیم ملی اسپانیا باعث شد شایعات زیادی در مورد احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی آلمان و قطع همکاری با یوواخیم لوو منتشر شود، اما در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد حداقل تا پایان رقابت های یورو 2020 با او ادامه خواهد داد. گرچه از یورگن کلوپ به عنوان یکی از نامزدهای جایگزینی یوواخیم لوو نام برده می شد، اما او معتقد است احتمال موفقیت تیم ملی آلمان در رقابت های یورو وجود دارد. یورگن کلوپ گفت: "مردم همیشه فکر می کنند که سرمربی بعدی بلافاصله تیم را متحول کرده و می تواند عملکرد درخشانی ارائه دهد. نباید فراموش کرد یوواخیم لوو برای سالهایی طولانی روی نیمکت تیم ملی آلمان بسیار موفق بوده است. از نظر من احتمال بزرگی وجود دارد که یوواخیم لوو بتواند به طور کامل شرایط را برعکس کند. سال آینده مسابقات قهرمانی اروپا برگزار می شود و شاید تیم ملی آلمان تحت هدایت او به عنوان قهرمانی دست یافت."

هشدار ستاره آمریکایی یوونتوس به بارسا پیش از جدال مهم

مک کنی ستاره آمریکایی تیم یوونتوس بعد از پیروزی برابر تورینو گفت: " این یک بازی سخت بود. ما در نیمه اول تلاش زیادی انجام دادیم اما از ریتم و تعادل مناسب برای غلبه بر آنها برخوردار نبودیم. من می خواستم بهترین کار ممکن را انجام دهم چرا که همیشه به موفقیت تیم فکر می کنم. من دوست دارم به زمین بیایم. شب گذشته این کار را انجام دادم که نتیجه هم داد."
 ستاره آمریکایی درباره دیدار حساس یوونتوس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا که جدال صدرنشینی نیز محسوب می‌شود، گفت: " ما به مصاف بارسلونا خواهیم رفت و به خوبی آنها را آنالیز می‌کنیم. همچنین سعی می کنیم بفهمیم که چگونه می توان در برابر آنها بهترین نتیجه را گرفت."

روایت تلخ پل پوگبا از ابتلا به کرونا

پل پوگبا در تاریخ 27 آگوست به کرونا مبتلا شد تا اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کند. او به منچستر بازگشت و دوران قرنطینه 10 روزه خود را پشت سر گذاشت اما در عین حال در اولین بازی لیگ برتری یونایتد در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گرفت؛ مسابقه ای که با شکست 3-1 شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس، آن هم در اولدترافورد همراه بود.
اگرچه پوگبا در چند بازی اخیر منچستر یونایتد کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما به نظر می‌رسد که هافبک فرانسوی رفته‌رفته به روزهای خوب خود بازگشته چرا که دیشب موفق شد گل تساوی بخش یونایتد برابر وستهام را به ثمر برساند و بازگشت این تیم به مسابقه را رقم بزند.
 پوگبا اکنون از سختی های دوران بعد از کرونا صحبت کرده که در نوع خود جالب توجه است. او در این باره گفت: " عجیب است. توضیح آن دشوار است چرا که شما متوجه این موضوع نخواهید شد. حتی در تمرینات به مربی بدنساز می‌گفتم که این من نیستم و احساس عجیبی دارم. من خیلی سریع خسته می شوم و تند نفس می کشم. تلاش خود را انجام می دادم اما نمی‌توانستم به خوبی عمل کنم.
من با سرمربی صحبت کردم. در ترکیب قرار گرفتم اما نفس نفس زدن هایم بسیار زیاد بود. همچنین مدت زمان زیادی طول کشید تا به تناسب اندام برسم و از نظر جسمی آماده شوم. اکنون احساس خیلی بهتری دارم. حس می کنم دوباره می توانم حرکت کنم و کنترل بازی را در دست داشته باشم. این چیزی است که خودم نیز آن را دوست دارم. حالا اعتماد به نفس بیشتری دارم و از نظر جسمی خیلی بهتر هستم."

انتهای پیام/

کد خبر: 1083151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =