درخشش دانشجویان واحد بندرعباس و بشاگرد در مسابقات آنلاین شطرنج

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و مرکز بشاگرد در اولین دوره مسابقات آنلاین شطرنج این دانشگاه در استان هرمزگان خوش درخشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات که با همکاری هیات شطرنج استان هرمزگان با حضور ۲۷ شرکت کننده از واحد ها و مراکز استان در سه بخش دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار شد پس از رقابت چند ساعته ی شرکت کنندگان با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

محمد علی جماتی پور افزود: این مسابقات در ۷دور به روش سوئیسی با زمان ۱۰ دقیقه به اضافه ۲ ثانیه افزایش زمان در ازای حرکت برگزار شد که در پایان نفرات ذیل در بخش های خود به برتری دست یافتند.

در بخش دانشجویان (برادران): آقایان ارسطو واحدی، نیما نجفی از بندرعباس و محمد هاشم پور از بشاگرد به ترتیب مقام های اول تا سوم هم چنین در بخش دانشجویان ( خواهران): خانم ها کیمیا مبارکی، شبنم باقری دولت آبادی و زینب حیدری از بندرعباس به ترتیب مقام های اول تا سوم دست یافتند. در بخش استادان نیز خانم حلماالسادات عسکری از بندرعباس و در بخش کارکنان داوود فاتحی از واحد رودان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی در پایان اظهار کرد: تاکنون در چند رشته ورزشی این مسابقات انجام شده که به زودی در سایر رشته ها که امکان برگزاری مسابقات آنلاین داشته باشد این مسابقات ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1083158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =