برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از برگزاری هفته پژوهش به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اشکان غفوری  با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امسال هفته پژوهش و فناوری از 22 لغایت 27 آذر ماه با شعار " پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولیدبه صورت مجازی برگزار می شود.

وی ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری واحد اهواز را شامل برگزاری سمینار و سخنرانی علمی به صورت دانشکده ای و مجازی، برگزاری استارتاپ ویکند آنلاین در حوزه انرژی با همکاری شرکت شتابدهنده آبان و همچنین رونمایی از مرکز نوآوری و شتابدهی نفت اکسین اعلام کرد.  

 غفوری همچنین از انتخاب پژوهش گران برتر سال جاری خبر داد و گفت: کلیه فعالیتها، اختراعات و مستندات پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز جمع آوری و در حال ارزیابی هستند و بعد از پایان هفته پژوهش و فناوری، پژوهشگران برتر در دو سطح دانشگاهی و استانی برگزیده و معرفی می شوند.

معاون پژوهش و فناوری واحد اهواز، چاپ مقالات در مجلات  داخلی و بین المللی، اجرای طرح های پژوهشی و فناوری، سخنرانی در همایش های علمی، کشف و یا اختراع جدید و نوآورانه، تالیف کتاب، اجرای ایده های نوین در زمینه صنعت و رفع معضلات جامعه را از  جمله شاخص های ارزیابی پژوهشگران برتر خواند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =