توافق نظامی جدید انگلیس و رژیم صهیونیستی

رسانه‌ها از توافق جدید انگلیس و رژیم صهیونیستی برای افزایش همکاری‌های نظامی در حوزه‌های مختلف خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، منابع خبری از تداوم همکاری نظامی ارتش انگلیس با ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نوشته وبگاه «بیکام» نیروهای مسلح انگلیس و ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته توافقنامه‌ای را به منظور تقویت روابط نظامی امضا کردند. «سر نیکلاس کارتر» رئیس ستاد نیروهای مسلح ارتش انگلیس و «آویو کوچاوی» رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی طی نشستی آنلاین بر افزایش روابط نظامی تاکید کردند.

متعاقب این رویداد، «نیل ویگان» سفیر انگلیس در فلسطین اشغالی از توافق جدید لندن با تل آویو برای افزایش همکاری‌های مشترک نظامی خبر داد. بیشتر مفاد این توافقنامه طبقه بندی شده است، اما این توافق شامل همکاری دفاعی، نظامی، پزشکی و برخی مفاهیم دفاعی نیز خواهد بود.

این وبگاه تحلیلی نوشت، همکاری نظامی انگلیس و اسرائیل در دهه اخیر در حال افزایش بوده است. ارتش‌های دو طرف در بهبود و ادغام قابلیت‌های چند حوزه‌ای خود در دریا، زمین، هوا، فضا، امور سایبری و الکترو مغناطیس در تلاشند. از سویی دیگر، لندن و تل آویو هر دو مایل به عدم دستیابی ایران به توانایی هسته‌ای و مهار برنامه‌های موشکی این کشور هستند.

انگلیس بارها حمایت خود را از رژیم صهیونیستی ابراز داشته و به ویژه در تقابل با ایران، از تل آویو حمایت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =