مدیرعامل جدید انتشارات سروش معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید انتشارات سروش عصر امروز با حضور معاون مالی و سرمایه انسانی صداوسیما و اعضای هیأت مدیره این انتشارات برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید انتشارات سروش عصر امروز با حضور مهندس شهریاری، معاون مالی و سرمایه انسانی صداوسیما و اعضای هیئت مدیره این انتشارات در سازمان صدا و سیما برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از تلاش‌های و همکاری‌های ابراهیم شمشیری، مدیرعامل سابق انتشارات سروش تقدیر شد و «سعید کرمی» با حکم مهندس شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی به مدیرعاملی این انتشارات منصوب شد.

شهریاری در این جلسه ضمن بیان اهمیت نشر و کتاب در آینده نسل انقلاب اسلامی سروش را شبکه رسانه‌ای مکتوب سازمان خواند و ضمن تشکر از سیر پیشرفت‌های این سال‌ها ابراز امیدواری کرد در دوره مدیریت جدید رشد تولیدات سروش در راستای بیانیه گام دوم شتابنده‌تر شود.

در ادامه شمشیری گزارش مختصری از عملکرد این انتشارات در دوره دو ساله ارائه کرد.

ابراهیم شمشیری به عنوان مشاور رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما مشغول به فعالیت خواهد شد.

سعید کرمی، دارای دکتری حقوق خصوصی، علاوه بر سوابق نویسندگی، آموزشی، پژوهشی و مسئولیت‌های گوناگون حقوقی و اجرایی در شهرداری و مراکز فرهنگی و علمی، معاونت فرهنگی و تولید موسسه انتشاراتی امیرکبیر را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =