امروز پایان مهلت ثبت نام جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

فرایند ثبت‌نام متقاضیان بیست و چهارمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ امروز ۱۸ آذرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ برنامه زمانبندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ اعلام شد.

بر اساس این فراخوان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از شنبه ۱۵ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۹۹ فرصت داشتند، اعلام نیاز کنند، بررسی اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت از ۱۹ مهرماه ۹۹ آغاز و تا ۳۰ مهر ماه ۹۹ ادامه داشت.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۳ آبان ۹۹ الی ۹ آبان ۹۹ برای تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت فرصت داشتند.

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی نیز از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز و تا امروز  ۱۸ آذر ۹۹ ادامه داشت. دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹، باید به بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها اقدام کرده و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه را به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی ارسال کنند.

همچنین دانشگاه‌ها از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹ فرصت دارند، نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را اعلام کرده و هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها تصمیم لازم را اتخاذ کنند همچنین دانشگاه‌ها در این مدت باید پرونده متقاضیان مورد تأیید هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را به دبیرخانه هیئت مرکزی جذب ارسال کنند.

مرکز جذب هیئت علمی نیز از ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند پرونده متقاضیان را در مرکز جذب بررسی و در هیئت مرکزی طرح کنند، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حداکثر تا یک تیر ۱۴۰۰ فرصت دارند نتیجه نهایی را به متقاضیان اعلام کنند.

براساس این گزارش، محمد رضا رضوان طلب پیش از این به مهر از کاهش سهمیه‌های جذب در فراخوان شهریور ۹۹ و ادغام دو فراخوان در یک فراخوان خبر داده بود.

وی عنوان کرده بود: امسال سهمیه‌های ما خیلی کمتر شده است تعدادی که می‌توانیم در ۲ فراخوان جذب کنیم ۹۴۵ نفر برای کل دانشگاه‌های دولتی است.

رئیس مرکز جذب خاطرنشان کرده بود: برای سال ۱۴۰۰ نیز ۹۴۵ نفر سهمیه داریم بنابراین اقتضا محدودیت‌ها این بود که ما دو فراخوان را در یک فراخوان ادغام کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =