بارسا–یووه، فقط معطوف به مسی و رونالدو نیست/ یونایتد تا آخرین لحظه خطرناک است/ از مسی و رونالدو، چیزی کمتر ندارم

با بسته خبری فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بارسا – یووه، فقط معطوف به مسی و رونالدو نیست

یوونتوس و بارسلونا در شرایطی در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم در تابستان سرمربی خود را تغییر داده و البته بر خلاف فصول گذشته در لیگ های داخلی شرایط خیلی خوبی ندارند. کلودیو مارکیزیو در مورد این دیدار و البته خاطره تلخ فینال سال ۲۰۱۵ برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.
 کلودیو مارکیزیو گفت: "یوونتوس در حال حاضر که به دنبال یافتن هویت خود و پیدا کردن شخصیت و کاریزما لازم است. در این مقطع و به جز نقش آندره پیرلو و همکارانش، داشتن رهبرانی مانند جورجو کیه لینی، جیجی بوفون، لئوناردو بونوچی و کریستیانو رونالدو در رختکن تعیین کننده خواهد بود. بارسلونا نیز وضعیت مشابهی را سپری می کنند.
بدون شک بازیکن فعلی مورد علاقه من در بارسلونا میرالیم پیانیچ است. ما در مورد یک دوست، یک بازیکن بزرگ و یک شخصیت خاص صحبت می کنیم. بارسلونا باید به پیانیچ فرصت بدهد و مطمئنا از انجام این کار پشیمان نمی شود. تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو؟ سرانجام دیداری که ماهها منتظرش بوده ایم را خواهیم دید، اما بارسا-یووه فقط معطوف به مسی و کریستیانو نیست."

یونایتد تا آخرین لحظه خطرناک است

تیم فوتبال لایپزیش که در دیدار رفت شکستی عجیب برابر منچستریونایتد را تجربه کرده و با پنج گل در اولدترافورد شکست خورد. حالا خانه خود پذیریای یونایتد است و جولیان ناگلسمان معتقد است شکست در دیدار رفت درس هایی برای شاگردانش به همراه داشته است.
 جولیان ناگلسمان گفت: کاری به بازی گذشته نداریم و شرایط این گروه برای هر دو تیم پیچیده است. شکست سنگین در بازی رفت شرایط را دشوار کرده و برای رهایی از این شرایط باید در بازی فردا شب پیروز شویم. یونایتد از هفته ابتدایی در صدر جدول بوده، اما شکست مقابل پاری سن ژرمن شرایط جدول را تغییر داده است.
یونایتد بارها در این فصل نشان داده که می تواند در دیدارهایی که عقب افتاده در دقایق پایانی پیروز شود. یونایتد تا آخرین ثانیه بسیار خطرناک ظاهر می شود و دیدار فردا شب زمانی تمام می شود که داور سوت پایان را بزند. تساوی ایتدای هفته مقابل بایرن مونیخ اعتماد به نفس ما را افزایش داد و شاید حریف خوش شانس بود که یک امتیاز گرفت."

لوکاکو: از مسی و رونالدو، چیزی کمتر ندارم

روملو لوکاکو در دوران حضور در منچستریونایتد و خصوص در ماه های پایانی دچار افت محسوسی شده و حتی در بسیاری از مسابقات از روی نیمکت شاهد عملکرد همبازیانش بود، اما انتقال تابستان سال گذشته به اینتر تحول بزرگی در دوران ورزشی این مهاجم تنومند ایجاد کرد.
 روملو لوکاکو در یک سال اخیر درخشش فوق العاده ای در ترکیب اینتر داشته و به یکی از بهترین گلزنان فوتبال جهان تبدیل شده است. روملو لوکاکو که تابستان سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۶۵ میلیون پوند به عنوان گران ترین خرید تاریخ اینتر و با اصرار آنتونیو کونته راهی این باشگاه شد، در این مدت به خوبی جواب اعتماد سرمربی ایتالیایی را داده است. حالا روملو لوکاکو مصاحبه ای مفصل با فرانس فوتبال انجام داده که البته بخش کوتاهی از آن منتشر شده است.
 روملو لوکاکو گفت: "از نظر تاکتیکی و با توجه از نظر موقعیت من در میدان و حرکاتم، من هرگز مجاز به اشتباه کردن در زمین نیستم. من در حال حاضر در بین پنج مهاجم برتر در سراسر جهان محسوب می شوم. اگر بازیکنانی کانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی از مرز توانایی های فراتر رفته و درخشش فراوانی داشته اند، چرا من نتوانم چنین کاری انجام دهم."

ویدال، غایب بزرگ اینتر

هافبک شیلیایی اینتر که از دیدار ابتدای هفته مقابل بولونیا با مصدومیت از ناحیه ران دست و پنجه نرم می‌کند، توسط گروه پزشکی باشگاه ایتالیایی مورد معاینه قرار گرفته است.
  آرتور ویدال دوباره تحت معاینات پزشکی دیگری قرار خواهد گرفت اما در عین حال به نظر می‌آید که او در مسابقه مهم لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار اوکراین غایب خواهد بود.  بر اساس این گزارش آنتونیو کونته اصلاً دوست ندارد برای مدت زمان طولانی تری ویدال را از دست بدهد اما به نظر می‌آید که او باید با غیبت او در مسابقه چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار کنار بیاید.
اینتر در حال حاضر با ۵ امتیاز در قعر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و برای امیدوار ماندن به صعود ملزم به پیروزی در مسابقه آخر برابر شاختار است.‌ البته نراتزوری باید امیدوار باشد که در بازی همزمان بین دو تیم رئال مادرید و مونشن گلادباخ نتیجه تساوی رقم نخورد چراکه در این صورت صعود آنها غیرممکن خواهد شد.

قرعه کشی مقدماتی جام جهانی در اروپا

بالاخره انتظارات پایان یافت و کشورهای اروپایی حریفان خود را در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شناختند؛ مسابقاتی که به طور قطع از حساسیت و هیجان بالایی برخوردار خواهد بود.
۱۰ تیم صدرنشین گروه ها به طور خودکار به جام جهانی که از تاریخ ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ در قطر برگزار می شود، راه می یابند. پس از اتمام بازی های گروهی، ۱۰ تیم دوم گروه ها در ماه مارچ ۲۰۲۲ به مرحله پلی آف رفته و در کنار دو تیم صدرنشین گروه لیگ ملت های سال ۲۰۲۱ به رقابت برای صعود به جام جهانی می پردازند. این ۱۲ تیم در سه مرحله پلی آف به مصاف هم رفته و سه تیم برتر در نهایت به جام جهانی راه می یابند.
گروه بندی به شکل زیر انجام شده است:
 
گروه A: پرتغال، صربستان، ایرلند، لوکزامبورگ، آذربایجان
 گروه B: اسپانیا، سوئد، یونان، گرجستان، کوزوو
 گروه C: ایتالیا، سوئیس، ایرلند شمالی، بلغارستان، لیتوانی
 گروه D: فرانسه، اوکراین، فنلاند، بوسنی، قزاقستان
 گروه E: بلژیک، ولز، چک، بلاروس، استونی
 گروه F: دانمارک، اتریش، اسکاتلند، جزایر فارو، مولداوی
 گروه G: هلند، ترکیه، نروژ، مونته نگرو، لتونی، جبل الطارق
 گروه H: کرواسی، اسلواکی، روسیه، اسلوونی، قبرس، مالت
 گروه I: انگلیس، لهستان، مجارستان، آلبانی، آندورا، سن مارینو
 گروه  J: آلمان، رومانی، ایسلند، مقدونیه شمالی، ارمنستان، لیختن اشتاین

یونایتد به دنبال جذب وینگر رئال

لوکاس واسکز بازیکنی است که هواداران لوس بلانکوس انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد او مطرح کرده‌اند و حتی بسیاری معتقد هستند که او در حد و اندازه‌های تیمی همچون رئال مادرید نیست. با این وجود زین الدین زیدان نشان داده که علاقه زیادی به سبک بازی وی دارد. سرمربی فرانسوی حتی در این فصل با توجه به مصدومیت های دنی کارواخال از واسکز به عنوان دفاع راست استفاده کرده و بعضاً این بازیکن اسپانیایی نمایش های قابل قبول و کم اشتباهی از خود ارائه داده است. با این وجود لوکاس واسکز تنها تا پایان فصل جاری با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و با وجود زمزمه هایی که در رابطه با تمدید او با کهکشانی ها مطرح شده، هنوز هیچ چیزی در این رابطه مشخص نیست. در همین ارتباط دیفنساسنترال مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد واسکز را به خدمت بگیرد. این منبع ادعا می‌کند که باشگاه انگلیسی می خواهد از شرایط موجود استفاده کنند و وینگر اسپانیایی را با ۱۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد. از طرفی رئال مادرید نیز ترجیح می‌دهد که در صورت قطعی شدن جدایی این بازیکن،او را در ژانویه به فروش برساند تا از انتقال رایگان او در تابستان جلوگیری کند.

فابرگاس: مسی خودش را خدای فوتبال نمی‌داند

هافبک سابق بارسلونا که در آکادمی لاماسیا با لیونل مسی همبازی بود، بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ نیز با این فوق ستاره آرژانتینی در تیم بزرگسالان بلوگرانا به میدان رفت.
سسک فابرگاس پیرامون جدایی احتمالی مسی از بارسلونا می گوید: " بارسلونا خانه اوست. آنها از زمان کودکی مسی کنار یکدیگر بوده‌اند اما مسائل شخصی نیز وجود دارد و من نمی توانم در آنها دخالت کنم. من خودم اغلب به او می‌گویم لئو تو نمی دانی چقدر بزرگ هستی. مسی واقعاً تصور نمی کند خدای فوتبال باشد. او پسری بسیار فروتن است.
 او خیلی دوست دارد مانند مردم عادی زندگی کند؛ به طوری که علی رغم ستاره بودن، دوست دارد بدون افراد امنیتی راه برود. او همچنین قلبی فوق العاده دارد و همیشه آماده کمک به کودکان بیمار و فقیرترین افراد است." فابرگاس در ادامه در مورد کریستیانو رونالدو نیز گفت: "من کریستیانو را شخصاً نمی شناسم اما همه به من می گویند که او فوق العاده حرفه ای است و ذهنی باورنکردنی دارد. دیگر بازیکنی نیست که بتواند دریبل بزند اما هنوز هم امتیازات مخصوص به خود را دارد. امیدوارم من هم ۳۶  سالگی بازی کنم زیرا این بدان معنا خواهد بود که حرفه ام ۲۰ سال طول کشیده است."

مونزا، مقصد جدید ماریو بالوتلی

می‌توان از ماریو بالوتلی به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال طی سال های اخیر یاد کرد. اگرچه به گفته بسیاری این بازیکن از استعداد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما حواشی هیچ گاه به او اجازه نداد تا بتواند قابلیت‌های واقعی خود را به نمایش بگذارد. مهاجم سابق منچسترسیتی، میلان و لیورپول از زمان ترک برشا در پایان فصل گذشته بدون باشگاه بوده است. قرارداد یک ساله ماریو بالوتلی با باشگاه زادگاهش تمدید نشد زیرا برشا از سری آ سقوط کرد اما او از ماه مارس بعد از اینکه گزارش داده شد که در تمرینات این تیم غایب بوده و با باشگاه اختلاف پیدا کرده، به میدان نرفت. با این وجود بالاخره و بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً از مقصد جدید ماریو بالوتلی رونمایی و مشخص شد که او به باشگاه مونزا در سری بی ایتالیا پیوسته است. مالکیت مونزا در اختیار رئیس سابق میلان یعنی سیلویو برلوسکونی است و این تیم در حال حاضر رتبه نهم جدول سری بی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =