وظایف مشاوران دانشگاه‌ها در ایام کرونا تعیین شد

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: ارائه آموزش‌های الکترونیکی در زمینه سبک‌های مقابله‌ای با اضطراب کرونایی و مدیریت ایام قرنطینه از وظایف مراکز مشاوره در دوران کرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-تعیین-شد">ایسکانیوز)، جلسه مدیران مراکز مشاوره منطقه پنج کشوری با حضور مجید صفاری‌نیا مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار شد.

صفاری نیا گفت: شرایط کرونایی علاوه بر پیامدهای سلامت جسمی، اقتصادی و اجتماعی آثار روان شناختی نیز به دنبال دارد و نیازمند مداخلات روانشناسی است.

وی افزود: غیر حضوری شدن آموزش و دوری دانشجویان از محیط کلاس، استادان و همکلاسی‌های خود، رویه جدید ارزشیابی و امتحانات و مسائلی از این قبیل ممکن است در دانشجویان درجاتی از اضطراب و اقسردگی را ایجاد کند که کمک گرفتن از مشاور در این مرحله بسیار مهم است.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: ارایه آموزش‌های الکترونیکی در زمینه سبک‌های مقابله‌ای با اضطراب کرونایی و مدیریت ایام قرنطینه از وظایف مراکز مشاوره در دوران کرونا است.

صفاری‌نیا به ظرفیت های عظیم مراکز مشاوره دانشجویی در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از مراکز مشاوره دانشجویی استان‌های آسیب خیز کشور و فعالیت‌های آنان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =