خاطره ستاره هندی از مجید مجیدی/  هند سرزمین فرصت‌ها برای سینمای ایران

سینمای ایران و هند به دلیل قرار گرفتن در حوزه تمدنی یکدیگر دارای ظرفیت‌های خوبی برای همکاری و رشد سینمایی مشترک هستند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکاینوز، «ایشان خاطر» در اظهار نظری از خاطره خود با مجید مجیدی گفته است: « در کار با مجیدی به توازنی رسید که موجب شد تا با وجود ۲ زبان مختلف (مجیدی انگلیسی محدودی صحبت می‌کند و خاطر فارسی بلد نیست) آنها از مرزهای زبانی فراتر بروند.»

خاطر در فیلم مجیدی مجیدی با عنوان «آن سوی ابرها» که اولین تجربه بازیگری او نیز بود نقش نوجوانی را داشت که مواد مخدر می‌فروخت.

این نکته حائز اهمیت است که سینمای ایران با هند همکاری‌های دیگری نز داشته است. بر همین اساس نیز علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در دیداری که با کومار سینگ رییس مرکز فرهنگی سفارت هندوستان داشت، گفت: «پس از انقلاب اسلامی ایران فیلم و سریال‌هایی به صورت مشترک میان هند و ایران ساخته شده است. حضور گسترده فیلم‌های ایرانی در جشنواره های سینمایی هندوستان قابل توجه است و اکران برخی فیلم‌های ایرانی با استقبال خوب تماشاگران هندی روبرو شده است و این موضوع بیانگر محبوبیت سینمای ایران در هند است.»

چنین اطلاعاتی نشان می‌دهد سینمای هند زمینه‌های پذیرش خوبی برای آثار ایرانی دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی و ساخت آثار ارزشمند به این بازار بهتر ورود کرد تا شاهد پیشرفت و همکاری بیشتر سینمای ایران با هند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =