مجلس نمی‌تواند بار بی‌کفایتی دولت را به دوش بکشد

مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند بار بی‌کفایتی دولت دوازدهم را به دوش بکشد ولی همچنان با تلاش سعی دارد دولت را مجبور به خدمت و فعالیت اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صادق فرامرزی در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی در زمینه‌های مختلف مانند اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجه اظهار کرد: نمایندگان مجلس یازدهم بدون حاشیه‌سازی برای احقاق حقوق مردم و حفظ منافع ملی تلاش کرده است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند بار بی‌کفایتی دولت دوازدهم را به دوش بکشد ولی همچنان نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا با ارائه یا تصویت طرح‌هایی مانند کمک معیشتی به مردم و تداوم صنعت انرژی هسته‌ای حداقل دولتمردان را مجبور به فعالیت کند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: مجلس یازدهم با پیگیری‌هایی که در حوزه اقتصادی مانند کالاهای اساسی انجام داده است، مشخص شده که دولت دوازدهم به عمد در برخی مواقع و کالاها آشفتگی اقتصادی ایجاد کرده‌ است.

وی اضافه کرد: مجلس فعلی در مدت زمان اندک و وضعیت آشفته بازارهای داخلی مانند دلار و ارز توانسته عملکرد مثبت و گام رو به جلویی داشته باشد. 

فرامرزی درباره ریشه تقابل بین دولت و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ریشه این تقابل بر می‌گردد به حرف‌ها و شعارهایی که برخی از مسئولان بیان می‌کنند. به عنوان مثال در حال حاضر  رئیس دولت از جایگاه اجرایی خارج شده و به جایگاه تقلینی و قانون گذاری قرار گرفته‌اند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: وحدت و همگرایی در شرایط فعلی کشور و حجم گسترده‌ مشکلات اقتصادی و سیاسی بهترین راهکار برای خدمت مناسب و خالصانه به مردم است.

وی افزود: کم‌کاری سیستم اجرایی کشور باعث ایجاد نفاق بین مسئولان شده و تضعیف و کم رنگ کردن منافع ملی باعث این انشقاق شده است. 

به گفته فرامرزی، تصفیه‌حساب‌های سیاسی و جناحی به نفع کشور و مردم نیست. در دولت فعلی 2 رکن انرژی هسته‌ای و مقاومت را به سادگی به خاطر بی کفایتی مسئولان از دست داده‌ایم. وادادگی دولت در برابر خواسته های غرب‌ و آمریکا عامل مهمی در این موضوع بوده است.

این فعال دانشجویی مطرح کرد: کمترین خواسته مردم از دولت کنترل قیمت‌ کالاهای اساسی در بازارها بود که در همین حوزه نیز وزرای دولت تدبیر و امید این مسئله را با پاس‌کاری سیاسی به درستی انجام ندادند.

فرامرزی در پایان خاطرنشان کرد: خواسته مردم همکاری سه گانه قوا انقلاب اسلامی در حل مشکلات اقتصادی هستند و سوء مدیریت‌ها در اثر گذر زمان برای مردم مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =