«طرح هدات» باهدف کارآمدی بانوان مبلغ کشور اجرا می‌شود

کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی بر این باور است اجرای طرح هدات ویژ بانوان مبلغ کشور، راهکارهای فرهنگی اجتماعی را به منصه ظهور رسانده و بستر تبلیغ را کارآمدتر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ زینب سادات غروی کارشناس اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در وبیناری با موضوع «طرح هدات» ضمن تبیین طرح آموزشی مبلغات هدات، توضیحاتی در رابطه با بخش تبیین و تبلیغ فراخوان مشارکت‌های مردمی با سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

وی، کاهش اثرگذاری بانوان مبلغ در عرصه‌های مختلف اجتماع را از آسیب‌های این فضا برشمرد و توانمندسازی آن‌ها در حل مسائل خانوادگی، تعامل و ارتباط با بانوان جامعه را امری مهم برشمرد و افزود: فرایند توانمندسازی در قالب‌های متنوع و کاربردی از اولویت‌های اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی است.

زینب سادات غروی ادامه داد: اگر تبلیغ فقط مختص حاکمیت باشد، مردم، تبلیغ را از آن خود نمی‌دانند نسبت به آن موضع؛ انفعالی، بی‌مسئولیتی و بی‌اعتنایی می‌گیرند و در این عرصه اثرگذاری خود را از دست می‌دهند، همچنین باید گفت که تبلیغ حاکمیتی، مانع توسعه امر تبلیغ می‌شود.

به گفته این کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی؛ برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی «تبلیغ»، «شبکه‌سازی بانوان مبلغ بر اساس تخصص»، «شبکه‌سازی بانوان مبلغ بر اساس فراخوان دعوت به همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی»، «نیازها و مسائل بانوان مبلغ» و «نظام فکری امامین انقلاب» از بخش‌های مهم طرح هدات محسوب می‌شود که با همکاری بهترین اساتید کشور، راهکارها را اجرایی و بستر تبلیغی وسیع‌تر و کارآمدتر را فراهم می‌سازد.

طرح هدات، طرح جامع آموزشی با طراحی الگوی مهندسی اجتماعی در بخش‌های «نگرشی»، «بینشی» و «مهارتی» باهدف ارتقا سطح کیفی بانوان مبلغ سراسر کشور در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته ارائه‌شده است.

گفتنی است، دوره اولیه این طرح از مرداد ۹۹ آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مبشران مراجعه کنند همچنین ویدئو وبینار فوق به آدرس https://aparat.com/v/ihzNT در آپارات بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =