صدرنشینی یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو مقابل چشمان لیونل مسی

در شبی که یوونتوس موفق شد بارسلونا را درهم بکوبد و صدرنشین شود، منچستریونایتد با شکست مقابل لایپزیش حذف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در شب اول از هفته آخر لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با برتری مقابل بارسلونا صدرنشین شد و منچستریونایتد پس از شکست مقابل لایپزیش از صعود بازماند.

حساس‌ترین بازی امشب از گروه G در ورزشگاه نوکمپ بین بارسلونا و یوونتوس برگزار شد که بانوی‌پیر با تلافی شکست بازی رفت، به‌عنوان صدرنشین صعود کرد.

رونالدو در دقایق ۱۳ و ۵۳ هردو گلش را از روی نقطه پنالتی زد و مک‌کنی در دقیقه ۲۰ دیگر گل یووه را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی ۳ بر صفر به سود شاگردان پیرلو تمام شود. دقیقه ۷۵ هم بونوچی گلی زد که VAR آن را آفساید تشخیص داد. هردو تیم ۱۵ امتیازی شدند، اما یوونتوس با برتری در دیدار رودررو اول شد.

در دیگر بازی این گروه هم دیناموکیف با تک گل پیپوف در دقیقه ۶۰ از سد فرنتس‌واروش گذشت تا با ۴ امتیاز سوم شود و به لیگ اروپا برسد.

در گروه H منچستریونایتد مهم‌ترین بازی را به لایپزیش ۳ بر ۲ باخت، در حالی که بازی رفت را با ۵ گل از این حریف برده بود. آنخلینیو، هایدارا و کلایورت در دقایق ۲، ۱۳ و ۶۹ برای لایپزیش گل زدند و گل‌های فرناندس و پوگبا در دقایق ۸۰ و ۸۲ برای جبران کافی نبود. با این برد، لایپزیش ۱۲ امتیازی شد و صعود کرد، اگرچه تکلیف صدرنشینی‌اش هنوز مشخص نیست. منچستریونایتد هم با ۹ امتیاز با توجه به شکست در بازی رودررو مقابل پاری‌سن‌ژرمن سوم شد و به لیگ اروپا رفت.

دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاکشهیر هم به دلیل توهین داور چهارم به پیره وبو، کمک مربی تیم ترکیه‌ای در دقیقه ۱۴ متوقف شد. این دیدار سرنوشت پاریسی‌ها را تغییر نخواهد داد و تنها اگر پیروز شوند می‌توانند به‌عنوان صدرنشین صعود کنند.

در گروه E چلسی با وجود توقف مقابل کراسنودار با نتیجه یک-یک صدرنشین باقی ماند. جورجینیو در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی برای چلسی و کابلا در دقیقه ۲۴ برای کراسنودار گل زدند. چلسی ۱۴ امتیازی شد و کراسنودار هم با ۵ امتیاز سوم شد تا به لیگ اروپا برود.

سویا هم در بازی تشریفاتی‌اش ۳ بر یک رن را برد. کُنده در دقیقه ۳۲ و النصیری در دقایق ۲+۴۵ و ۸۱ برای سویا و روتر در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی برای رن گل زدند. سویا با ۱۳ امتیاز دوم شد و رن هم با تنها یک امتیاز در رده آخر جای گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =