سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از مسئولان و تمام تیم‌های لیگ هم می‌خواهم تمام و کمال همکاری لازم را با پرسپولیس داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی تارتار، سرمربی پیکان اعتقاد دارد باشگاه‌ها باید پیش از از فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همکاری کنند.

تارتار در این باره می‌گوید: «خدا را شکر پرسپولیس با استفاده از کادرفنی مجرب، با دانش و همچنین بازیکنان باکیفیتی که در این تیم هستند شرایط بسیار خوبی دارد. تنها مشکل پرسپولیس نفرات محرومی هستند که نمی‌توانند در فینال بازی کنند. البته هوشمندی یحیی گل‌محمدی به حدی بالاست که سعی کرده بازی‌های لیگ برتر را طبق داشته‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند. این نشان می‌دهد گل‌محمدی مربی باتجربه‌ای است. خیلی به این تیم امیدوارم و دوست دارم دل کل مردم ایران با قهرمانی پرسپولیس در آسیا شاد شود. آخرین باری که یک تیم ایرانی در این قاره به قهرمانی رسید زمانی بود که خودم در تیم پاس بازی می‌کردم و پس از آن چنین موفقیتی حاصل نشده و امیدوارم این اتفاق امسال رخ بدهد. آرزوی قلبی‌ام این است که پرسپولیس قهرمان شود و دل تمام هواداران را شاد کند. از مسئولان و تمام تیم‌های لیگ هم می‌خواهم تمام و کمال همکاری لازم را با پرسپولیس داشته باشند.»

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1083428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =