رکورد شکست ناپذیری فولاد در شروع لیگ با نکونام/ با تایید استیناف، فکری باید غرامت دهد/ پایان کار منصوریان در تراکتور

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

با تایید استیناف، فکری باید غرامت دهد

جمشید نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت محمود فکری به پرداخت غرامت به خاطر شکایت باشگاه نساجی عنوان کرد: آقای فکری تحت قرارداد باشگاه نساجی بودند که بعد از فسخ قراردادشان با استقلال قرارداد امضا کردند. این موضوع تا مدتی منجر به شکایت نزد کمیته تعیین وضعیت نشده بود، اما بعدا باشگاه نساجی تصمیم گرفت که این شکایت را ثبت کند. ما رسیدگی را آغاز کردیم و جلسه رسیدگی مان هم با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شد. در نهایت هم رایی که مبنای آن قرارداد بود، صادر شد.
وی درباره اینکه محمود فکری ادعا کرده بود مبلغ فسخ قرارداد به صورت دوستانه در قرارداد آمده، گفت: چنین چیزی نداریم که موضوعی در قرارداد بیاید، اما به صورت دوستانه باشد. شروطی که در قرارداد می آید، برای طرفین تعهدآور است.
نورشرق در پایان درباره اینکه در صورت تایید رای در استیناف فکری چقدر برای پرداخت غرامت زمان دارد و اگر مبلغ را پرداخت نکند، چه جریمه ای در انتظارش خواهد بود، گفت: زمان ندارد و باید فورا این آرا اجرا شود. اینکه چه ضمانت اجرایی برای این رای وجود خواهد داشت، بسته به درخواست باشگاه نساجی است. شاید ما پرونده را برای ایجاد یک ضمانت اجرایی نزد کمیته انضباطی بفرستیم.

مراسم معارفه رئیس آکادمی باشگاه استقلال برگزار شد

مراسم معارفه ناصر فریادشیران، رئیس آکادمی باشگاه استقلال با حضور احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، محمد کاظمی، مدیر رسانه‌ای این باشگاه، اعضای کادر فنی تیم‌های استقلال و مدیریت مجموعه امام رضا (ع) برگزار شد.
در این مراسم احمد مددی با اشاره به اهمیت توجه به تیم‌های پایه بر کارکرد سالم و فسادستیزی آکادمی فوتبال استقلال تاکید کرد.
 مددی همچنین به منشور 8 ماده‌ای و نقشه راه آکادمی فوتبال استقلال اشاره کرد و از فریادشیران خواست به‌طور دقیق این منشور را اجرایی کند.
 در ادامه این مراسم ناصر فریادشیران با تشکر از اعتمادی که به او شده ابراز امیدواری کرد آکادمی فوتبال استقلال با یک کار سلامت و دور از فساد بتواند بازیکنان زیادی را به تیم بزرگسالان و تیم‌های ملی معرفی کند.
در پایان این مراسم سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از قسمت‌های مختلف استادیوم امام رضا (ع) بازدید و بر تجهیز و رفع کمبودهای این استادیوم تاکید کرد.

بازگشت بنگر به ورزشگاه خاطره انگیز شهدا نوشهر

فوتبالی ها هر زمانی که نام شهر بندری نوشهر را می شنوند بدون شک اسم شموشک به خاطر آن ها می آید. تیمی که در ورزشگاه کوچک خود برابر تیم های بزرگ فوتبال ایران قد علم می کرد اما امروز دیگر در نقشه فوتبال ایران دیده نمی شود.
محسن بنگر یکی از یادگارهای آن تیم دوستداشتنی است که تازه پا به عرصه مربیگری گذاشته است. او که برای شموشک بازی می کرد و خاطرات زیادی با این تیم دارد و همچنین در ورزشگاه خاطره انگیز شهدا قد کشید تا اینکه بعد ها به تیم های سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و حتی تیم ملی رسید.
مدافع اسبق شموشک مجددا پس از گذشت سال ها به ورزشگاه شهدا بازگشت اینبار در قامت سرمربی. در این بین سید میثم حسینی دیگر یادگار شموشک که برای سرخابی ها نیز توپ زد امروز جهت خوشامدگویی به همبازی سابق خود به تمرین شهرداری چی ها آمد.
 محسن بنگر به صورت رسمی با شهرداری نوشهر آغاز به کار کرد. این تیم در رقابت های لیگ دسته سوم حضور دارد و با انتخاب بنگر به عنوان سرمربی در سر سودای لیگ دویی شدن دارد.

رکورد شکست ناپذیری فولاد در شروع لیگ با نکونام

تیم فولاد خوزستان در دیدار برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید تا پنجمین هفته مسابقات را بدون شکست به پایان برساند و این بهترین شروع قهرمان اسبق فوتبال ایران در تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید.
شاگردان نکونام در برابر استقلال به پیروزی رسیدند و مقابل گل‌گهر، ذوب‌آهن، تراکتور و آلومینیوم اراک به تساوی رسیدند تا با هفت امتیاز در جایگاه هشتم قرار بگیرند. فولادی‌ها روز شنبه باید در دیدار مقابل سایپا قرار بگیرند و نیاز به سه امتیاز این دیدار برای حضور در کورس صدر جدول نیاز مبرم این تیم است و باید دید اعداد باباشمار مربوط به نباختن های قرمزپوشان اهوازی تا چند ادامه خواهد داشت.
 فولادی‌ها برای این دیدار محرومی را نخواهند داشت تا دست نکونام از این حیث برای انتخاب بازیکنان باز باشد تا بتواند دومین برد فصل خود را در فولاد آره‌نا جشن بگیرد، با این توضیح که سایپا نیز تا کنون باختی را تجربه نکرده است. فولاد، سایپا و پرسپولیس تیم‌های بدون باخت لیگ بیستم تا پایان هفته پنج هستند.

پایان کار منصوریان در تراکتور

علیرضا منصوریان که پیش از شروع فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شده بود، پس از گذشت پنج هفته به پایان حضورش در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان رسید.
باشگاه تراکتور نیز در خبری کوتاه و تایید جدایی منصوریان اعلام کرد: «نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد، هیأت مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با علیرضا منصوریان به توافق رسید.»
درج جمله‌ی « نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد» در اطلاعیه باشگاه تراکتور نشان می‌دهد که احتمالا این باشگاه از منصوریان خواسته بود تا هفته پنجم امتیاز مشخصی را کسب کند که ظاهرا پایین‌تر از حد لازم بوده و به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری گرفته شده است.

سرمربی ماشین سازی استعفا کرد

ماشین سازی تبریز در این فصل با تغییرات پر تعداد پای به مسابقات گذاشت و وحید بیاتلو به‌عنوان سرمربی جوان این تیم انتخاب شد و بازیکنان مدنظرش را جذب کرد ولی با این حال نتوانست در پنج مسابقه اخیرشان نتایج خوبی کسب کند و تنها یک امتیاز به دست آورد. ماشین‌سازی در آخرین دیدار شکست سنگینی را مقابل آلومینیوم اراک متحمل شد و همین موضوع موجب شد تا فشار هواداری بر این مربی افزایش پیدا کند و وحید بیاتلو به دنبال نتایج ضعیف از سرمربیگری این تیم استعفای خود را صبح امروز به باشگاه ماشین‌سازی تحویل داد.
بیاتلو در شرایطی تصمیم به جدایی از ماشین‌سازی گرفت که  باشگاه تراکتور نیز خبر از قطع همکاری با علیرضا منصوریان داده بود و احتمال می‌رفت ماشین‌سازان هم سرمربی خود را اخراج کنند که بیاتلو از سمت خود استعفاء کرد. احتمال می‌رود سرمربی جدید ماشین‌سازی طی ۲۴ ساعت آینده انتخاب شود.

کوپال برای استقلال سوت می‌زند

سازمان لیگ در راستای کمک به نماینده فوتبال کشورمان در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت این بازی را لغو کند. البته پرسپولیس حاضر شده بود در استادیوم آزادی تهران میزبان نساجی باشد که تیم مازنی در راستای احترام به دیدگاه تماشاگران خود این پیشنهاد را قبول نکرد. بعد از اینکه کوپال موفق نشد دیدار پرسپولیس را سوت بزند حالا به عنوان داور دیدار استقلال انتخاب شده است. دیدار شهر خودرو در برابر استقلال در هفته ششم مسابقه ای است که برای قضاوت از سوی کوپال ناظمی و کمک هایش در نظر گرفته شده است. حسن انتظاری و علی اکبر نوری کمک های کوپال در این بازی خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =