درگیری در جولان اشغالی/حمله نظامیان صهیونیست به معترضان سوری

اعتصاب و اعتراض ساکنان بلندی های اشغالی جولان سوریه علیه پروژه رژیم صهیونیستی در این منطقه با حمله نظامیان این رژیم رو به رو شد به طوری که این حمله تاکنون ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المیادین، اعتراضات ساکنان بلندی های اشغالی جولان سوریه که در قالب یک اعتصاب فراگیر از امروز آغاز شده، با حمله نظامیان رژیم صهیونیستی رو به رو شد.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به سمت معترضان سوری، دست کم ۲۰ تن از آنها را مصدوم و تعدادی را بازداشت کردند.

این نظامیان اشغالگر در جریان یورش به سمت معترضان سوری از گازهای فلفل و اشک آور و گلوله های پلاستیکی استفاده کردند.

بعد از این اعتراضات، مسئولان رژیم صهیونیستی از توقف موقتی پروژه نصب توربین های بادی غول پیکر در اراضی ساکنان جولان سوریه خبر دادند.

لازم به ذکر است که اعتصاب فراگیر در بلندی های اشغالی جولان سوریه شامل تعطیلی تمامی نهادهای مهم، مدارس و حرکت به سوی اراضی که توربین ها در آن نصب شده است می شود.

به تازگی یک نشست از سوی کمیته دینی و اجتماعی جولان اشغالی سوریه در اعتراض به نصب توربین های بادی برگزار شده که آغاز این اعتصاب فراگیر ماحصل این نشست به شمار می رود.

عناصر رژیم صهیونیستی از روز گذشته، اقدام به مسدود کردن ورودی های اصلی روستاهای جولان اشغالی سوریه کرده اند.

در حالی که ساکنان جولان سوریه با این طرح رژیم صهیونیستی مخالف هستند، وزارت دارایی این رژیم مجوز مصادره زمین‌ها، جاده‌ها و امکانات روستائیان جولان اشغالی را برای اجرای این پروژه داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =