آملی‌لاریجانی و ظریف درگذشت آیت الله «یزدی» را تسلیت گفتند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر امور خارجه با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پی درگذشت آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت این یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله تعالی علیه که از یاران دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند؛ موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.

آن مرحوم از همراهان تاثیر گذار انقلاب اسلامی در برهه های مختلف بودند و در طول سالهای انقلاب در مناصب مهم و کلیدی نظام منشاء خدمات و برکات بسیاری بوده اند و فقدان ایشان ضایعه ای است برای نظام جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه .

اینجانب درگذشت ایشان را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و بیت مکرم و تمامی بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی نیز در پیام تسلیت خود با بیان اینکه ارتحال حضرت آیت الله محمد یزدی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و رئیس فقید شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم موجب تاثر و تالم اینجانب گردید، نوشت: اینجانب مصیبت فقدان آن فقیه برجسته را  تسلیت عرض نموده و  از درگاه خداوند منان برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم صبر و اجر  مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =