حضور هزار نشریه و ۷ هزار اثر در جشنواره نشریات دانشجویی «قلم»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای حضور پرشور در جشنواره نشریات دانشجویی «قلم» هزار نشریه و ۷ هزار اثر برنامه ریزی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای سیاست گذاری جشنواره نشریات دانشجویی قلم که در واحد ارومیه برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید این جشنواره در طراز واقعی خود ظاهر شود، گفت: برنامه‌ریزی صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی برای این جشنواره حضور هزار نشریه و ۷ هزار اثر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شرکت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره «تیتر» وزارت علوم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن ۴۰ درصد آموزش عالی کشور، نقش مهمی در حوزه فرهنگی و دانشجویی کشور دارد و لذا نباید برای حضور و داوری آثار دانشجویان ما هزینه خواسته شود. وزارت علوم اگر وزارت آموزش عالی است و جشنواره «تیتر» سراسری است، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید مانند بقیه باشند.

 جهان‌بین خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد از جوانان فرهیخته کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند و همین ظرفیت بالا موجب کمیت و کیفیت بالای نشریات دانشجویی این دانشگاه خواهد شد. باید تلاش شود از نظر کیفی به جایگاهی برسیم تا نشریات سایر دانشگاه‌ها درخواست شرکت در جشنواره ما را داشته باشند و اگر وزارت علوم و وزارت بهداشت قبول کنند با دانشجویان ما و نشریات ما هم مثل دانشجویان و نشریات دانشگاه‌های دولتی برخورد شود، آماده همکاری و کمک در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =