اتحادیه عرب حمله مأموران صهیونیست به اهالی جولان را محکوم کرد

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین اشغالی، حمله نیروهای امنیتی به اهالی جولان اشغالی سوریه را مصداق سرکوب دانست و محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «سعید ابوعلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور سرزمین‌های اشغالی، به درگیری‌های امروز (چهارشنبه) میان اهالی جولان و نیروهای امنیتی صهیونیستی پرداخت.

به نوشته خبرگزاری وفا، او در این بیانیه تأکید کرد که حمله امروز ارتش صهیونیستی به اهالی جولان اشغالی که به تسلط صهیونیست‌ها به اراضیشان و نصب توربین‌های بادی در زمین‌های کشاورزی خود اعتراض داشتند، مصداق سرکوب است.

اتحادیه عرب تأکید کرد که این اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران اسرائیلی که موجب مجروحیت و بازداشت معترضان شده، در ادامه سیاست‌های تروریستی دولتی علیه جولان و اراضی فلسطینی اشغالی و یهودی‌سازی و الحاق است.

معاون دبیر کل اتحادیه عرب سپس از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواستار مقابله با این اقدامات سرکوبگرانه شد و گفت که کشورها باید فشار بر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به اشغالگری را افزایش دهند.

«سعید ابوعلی» در ادامه بر حمایت کامل اتحادیه عرب از مبارزه مردم فلسطین و تلاش آن‌ها برای بازپس‌گیری خام و هویت و حقوقشان تأکید کرد و اقدامات صهیونیست‌ها را بر خلاف قوانین بین‌المللی چه در فلسطین و چه در جولان دانست.

منطقه جولان اشغالی امروز شاهد اعتراضات و درگیری اهالی این منطقه با نیروهای امنیتی صهیونیستی بود. منابع خبری اخیرا گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برای ساخت توربین در جولان اشغالی برخی از راه‌های اصلی را به روی کشاورزان منطقه بسته و مانع ورود آنها به زمین‌های کشاورزی‌شان شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =