دوچرخه سوارها شرایط سختی را سپری می‌کنند

حمید پورهاشم بازیکن تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد گفت: انتخابی المپیک باعث ارتقای انگیزه من و هم‌تیمی‌هایم در مسابقات لیگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محدودیت‌های کرونا، مرحله آخر مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور را تعطیل کرد تا کار، به شمارش امتیازها برسد. و درنهایت تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیشترین امتیاز از مجموعه دو مرحله اول و دوم لیگ بتواند مقام قهرمانی این رشته را در میان باشگاه‌ها و تیم‌های صاحب‌نام این مسابقات به دست آورد. در متن زیر گفت‌وگوی ایسکانیوز با بازیکن دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد را بخوانید.

- خودتان رو معرفی کنید
حدود 10 سال است که  بازیکن حرخه ای هستم و در تیم های مختلفی بازی کردم از سال 2016 نتایج خوبی را کسب کردم؛ امسال هم قرار بود در تبم ای چینی رکاب بزنم که به خاطر کرونا نشد ولی در 2018 در تیم ای چینی 6 نیم فص حضور داشتم، در تیم ملی هم بودم و هستم . مسابقات آسیایی امسال که برگزار نشد اما در مسابقات سال قبل در پاکستان همراه تیم ملی بودم.

- مسابقه برگزار شده این فصل لیگ چطور بود؟
به خاطر انتخابی المپیک چند نفر از بچه ها شامل بنده انگیزه خوبی داشتیم و به علت اینکه یک مدت مسابقه ای نبود، این مسابقه جذابیت خوبی برای بچه ها داشت و خدا رو شکر دو مرحله برگزار شد؛ در مرحله دوم 10 ام شدم و در مرحله دوم که فنی تر بود و دوم شدم  و الان هم سعی میکنیم که با تمرین خود را اماده نگه داریم.

- با توجه به مشکل کرونا و شرایط باشگاه در این فصل فکر میکردید قهرمان شوید؟
به خاطر انگیزه اننخابی المپیک بچه ها تلاش خوبی داشتند و فکرمیکردم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

- برنامه تان برای آینده چیست؟
سال آینده اگر شرایط کرونایی احازه بدهد؛ تیم چینی اگر مسابقات ش برگزار شود خوب است که بتوانم شرکت کنم  چرا که دوچرخه سوار با شرکت در مسابقات مستواند ارتقا سطح پیدا کند؛ تیم ملی هم مسابقات قهرمانی آسیا در امارات هنوز مشخص نیست و در کل همه چیز بستگی به شرایط کرونا دارد و امید واریم مسابقات برگزار شود ان شا االله در تلاش ام که بتوانم در انتخابی المپیک موفق باشم.

- وضعیت قرارداد و دریافتی تان چطور بوده است؟
هنوز خیر ولی مسئولان در تلاشند و قول دادند و پرداخت خواهد شد، بیشترین مبالغ قرارداد ها در کل لیگ نهایت 100 میلیون بود؛ امسال هم هزینه ها بیشتر شده است و به خاطر کرونا و کاهش مسابقات مبالغ قرارداد ها هم کم شده و شرایط سختی را دوچرخه سوارها سپری میکنند.

- صحبت پایانی
امیدوارم که هرچه زود تر کرونا از بین برود؛ در بعضی کشور های دیگر مسابقات شروع شده امید وارم که ان شا الله هرچه زود تر شاهد حضور در مسابقات و اردو ها باشیم.از لحاظ شرایط اقتصادی هم در اوضاع نامناسبی هستیم و  از انجا که کار اصلی ما همین است و درامد دیگری نداریم از مسئولان میخواهیم که در بحث پرداخت ها ما را حمایت کنند. بعضی رشته های داخل سالنی مسابقاتش در حال برگزاری است از مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری هم میخوتهیم که با توجه به بودن مسابقات دوچرخه سواری در هوای ازاد هرچه زود تر مسابقات را شروع کنند. حتی شده  با شرایط گرفتن تست مسابقات برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =