پیام حجت الاسلام خسروپناه در پی رحلت مرحوم آیت الله محمد یزدی

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای اندیشه ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه با انتشار پیامی درگذشت آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 و فرهنگسرای اندیشه، حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه، عضو شورای اندیشه ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت یار دیرین امام و رهبری، آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم مجاهد، فقیه انقلابی، مبارز خستگی ناپذیر حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی ثلمه ای جبران ناپذیر برای نظام اسلامی است.
او عالمی وارسته، فقیهی زمان شناس، مترجمی توانا نسبت به قرآن کریم، محققی آگاه به مسایل نوپدید، پارسای همیشه در صحنه، دانشمندی با صراحت و مقتدر، سیاستمداری وفادار به امام خمینی و مقام معظم رهبری بود.
آیت الله یزدی انقلابی ولایتمدار پریروز و دیروز و امروز بود که سالها در سنگر ریاست دفتر امام در قم، نمایندگی مجلس، جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه قم و شورای نگهبان و امامت جمعه تهران و مجلس خبرگان رهبری و ریاست قوه قضاییه مجاهدت کرد.
نقدها و خرده گیریهایش از روی پارسایی و اخلاص و دغدغه مندانه و دیدبانیش نسبت به انقلابی و غیر انقلابی، مستمر و بصیرت زا بود.
خداوند روح ایشان را با امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی محشور سازد و رضوان و جنت نعیم و ضیافت علوی را نصیبشان گرداند.
این مسکین ارتحال این عالم پارسا و فقیه مجاهد را به مقام معظم رهبری و خانواده محترمشان به ویژه آقازاده های آن مرحوم و دوستان و شاگردان و مردم عزیز ایران تسلیت عرض میکنم.
والسلام علیکم و رحمة الله
عبدالحسین خسروپناه
حوزه علمیه قم
۱۹آذر ۱۳۹۹

انتهای پیام/

کد خبر: 1083602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =