دانشگاه آزاد اسلامی شبستر توانمندی بسیار بالایی در رفع مسائل مربوط به صنعت دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: شهرستان شبستر با داشتن بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی، دومین شهرستان صنعتی استان آذربایجان‌شرقی پس از تبریز است و واحد شبستر توانمندی بسیار بالایی برای رفع مسائل مربوط به ارتباط صنعت و دانشگاه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عزیز جوانپور در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و تبریک روز دانشجو، شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده را استمرار رویش‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی اضافه کرد: دشمن فکر می‌کند با شهادت شهید فخری‌زاده همه چیز تمام می‌شود، در حالی که فخری‌زاده‌های بی‌پایان به وجود خواهند آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرستان شبستر با داشتن بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی، دومین شهرستان صنعتی استان آذربایجان‌شرقی پس از تبریز است و واحد شبستر توانمندی بسیار بالایی برای رفع مسائل مربوط به ارتباط صنعت و دانشگاه دارد.

وی از نماینده شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی خواست تا از تلاش‌های فناورانه استادان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کند.

نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خواستار تلاش بیشتر برای تقویت رویکردهای فرهنگی در دانشگاه‌ها شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =