از بخشش محرومیت خواهران منصوریان تا صعود والیبال بانوان سایپا به مرحله نهایی

با بسته خبری منهای فوتبال با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر رشته های ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مجمع عمومی سالیانه کنفدراسیون تنیس آسیا بصورت مجازی
مجمع عمومی سالیانه کنفدراسیون تنیس آسیا از ساعت یازده ونیم امروز به صورت وبینار برگزار شد و علاوه بر داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس، احمد نامنی به عنوان عضو ایرانی هیات رییسه کنفدراسیون تنیس آسیا و عادل برقعی مدیر امور بین الملل فدراسیون تنیس نیز در این مجمع شرکت کردند.

صعود والیبال بانوان سایپا به مرحله نهایی
هفته دوم لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان که حکم دور برگشت مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد، از امروز (پنج‌شنبه) در قزوین آغاز شد.
در گروه الف دور مقدماتی لیگ برتر بانوان، چهار تیم با هم رقابت دارند که در نخستین مسابقه تیم‌های سایپا تهران و سروقامتان بابل به مصاف یکدیگر رفتند و نارنجی‌پوشان تهرانی حریف خود را سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۵ از پیش رو برداشتند. تیم سایپا با کسب چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر بانوان، حضورش در بین چهار تیم برتر مرحله نهایی این رقابت‌ها را از گروه الف مسجل کرد.

لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ توقف گاز در برابر سینام
در مهمترین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه A تیم‌های نارسینا و نامی‌نو مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی که هر دو تیم پایاپای پیش رفتند و نارسینا موفق شد با درخشش بازیکنانش و کمک بازیکنان خارجی با نتیجه ۷۵ بر ۷۱ برنده این جدال سخت و حساس باشد و به صدر جدول صعود کند.
در دیگر بازی امروز گاز تهران و سینام مشهد به مصاف هم رفتند. نماینده مشهد این بازی را با نتیجه ۷۵ بر ۶۷ پیروز شد تا گاز همچنان در حسرت برد و قعرنشین بماند.

تعویق دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان ۲۰۲۱
دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان که پیش از این قرار بود ۱۹ تا ۲۱ مارس ۲۰۲۱ (۲۱ اسفند ۹۹ تا ۲ فروردین ۱۴۰۰) در نانجینگ چین برگزار شود با اعلام فدراسیون دوومیدانی چین به دلیل ادامه شرایط ناپایدار ناشی از شیوع ویروس کرونا و برای حفاظت از سلامت ورزشکاران، مربیان و مقامات ورزشی به ماه مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) موکول شد.
این رقابت ها یک سال پس از مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلگراد (سال ۱۴۰۰)، برگزار می‌شود.

فراخوان عمومی انتخاب نام کاروان المپیکی ایران
کمیته ملی المپیک در اطلاعیه ای عنوان کرده تمام علاقمندان و اصحاب قلم می‌توانند با بهره مندی از اصول و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و تاریخی کشورمان بر گرفته از فرهنگ و تمدن عظیم ایران اسلامی نسبت به پیشنهاد نام کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به ژاپن اقدام نمایند و ذدر نهایت کمیته ملی المپیک با بهره مندی از صاحبظران و نخبگان فرهنگی به بررسی پیشنهادات دریافتی پرداخته و بهترین نام را انتخاب خواهد کرد.
تا پایان آذرماه برای ارسال نام های پیشنهادی کاروان ایران مهلت قرار داده شده است.

بخشش محرومیت خواهران منصوریان
چند ماه قبل بود که فدراسیون ووشو در ابلاغی به شهربانو و سهیلا منصوریان آن ها را به ترتیب به 20 و 8 ماه محرومیت محکوم کرده بود. این محرومیت های در نظر گرفته شده که گویا به خاطر مصاحبه های آن ها علیه فدراسیون بوده، با اعتراض شهربانو و سهیلا منصوریان مواجه شد.
حالا بعد از گذشت چند ماه و بررسی اعتراض این دو قهرمان ووشو در کمیته استیناف، فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای از بخشش این دو خواهر خبر داده است.

بانو ایرانی قهرمان تفنگ بادی مصر
رقابت‌های آزاد بین‌المللی مصر در بخش تفنگ بادی دختران جوان با حضور 51 ورزشکار دنبال شد که در نهایت آرمیناصادقیان تنها نماینده کشورمان در این ماده توانست با پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمند خود به مقام قهرمانی دست یابد. در این بخش تیراندازان کشورهای هندوستان و اوکراین به مقام دوم و سومی دست یافتند.
این در حالی است که در رشته تفنگ بادی آقایان بزرگسال، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان دو نماینده شایسته کشورمان در مرحله مقدماتی با قرارگرفتن در جایگاه‌های چهارم و ششم راهی فینال شدند و دیگر نماینده کشورمان امیرمحمد نکونام با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد.در این ماده 67 تیرانداز حضور داشتند.
مرحله مقدماتی تفنگ بادی بانوان بزرگسال نیز با حضور 40 تیرانداز پیگیری شد که در پایان نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد و فاطمه کرم زاده نیز به عنوان نفر ششم جواز حضور در فینال را دریافت کرد.

برد سیچوان در روز دبل دبل حامد حدادی
در ادامه راند شانزدهم لیگ بسکتبال CBA صبح امروز تیم‌های سیچوان و بیجینگ داکس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان کوارتر چهارم با تساوی در عدد ۱۰۴  به پایان رسید. سیچوان که حامد حدادی را در اختیار دارد، در وقت های اضافه موفق شد 113 بر 111 از سد حریف خود  عبور کند و هشتمین برد فصل خود را جشن بگیرد.
حدادی ۴۰ دقیقه و ۴ ثانیه در این دیدار حضور داشت که حاصل آن ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۷ پاس گل بود تا او دبل دبل دیگری در این فصل ثبت کند. با این حال سنتر ایرانی در وقت های اضافه به دلیل 6 اخطاره شدن از زمین بازی بیرون رفت. این هشتمین برد سیچوان بود و به این ترتیب یاران حدادی در رتبه نهم جدول رده‌بندی لیگ CBA قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =