۷۵ تبلت بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد دامغان توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: ۷۵ دستگاه تبلت به ارزش ریالی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در دامغان توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ حمیدرضا کشاورزیان بیان کرد: طبق پایش انجام شده، تعداد ۱۴۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند برای دریافت تبلت هوشمند شناسایی شدند. 

وی ادامه داد: تاکنون تعداد ۷۵ دستگاه تبلت به ارزش ریالی هرکدام ۲۰ میلیون ریال با همکاری مرکز تخصصی فرهنگی شهید علیزاده، مراکز نیکوکاری، کمک خیران، حامیان و خانواده‌ها تهیه و تحویل دانش آموزان دامغانی شده است. 

کشاورزیان اظهار کرد: در تلاشیم تا در آینده نزدیک با تامین اعتبار، تبلت هوشمند را به بقیه دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند ارائه کنیم. 

وی افزود: با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا در جامعه و ارایه آموزش‌ها از طریق فضای مجازی، تبلت یا گوشی هوشمند از نیازهای اصلی است که تلاش می‌کنیم تا در رفع این مشکل، یاری بخش نیازمندان باشیم. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: تعداد ۶۷۰ دانش آموزان و ۶۲ دانشجو و طلبه تحت حمایت این اداره هستند.  همچنین ۲ هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند.

گفتنی است شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =