آغاز فعالیت مجمع اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر مجمع اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت مجمع اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در انتظار عضوگیری و برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آغاز  فعالیت مجمع اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه  آزاد اسلامی در انتظار عضوگیری و برگزاری انتخابات است.

مرضیه ورمزیار در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن بیان این خبر عنوان کرد: جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 تصمیم گرفتند با هدف نقش آفرینی بیشتر دانشجویان تشکل مجمع اسلامی دانشجویان دکتری را تشکیل دهند.

وی ادامه داد: مجمع اسلامی دانشجویان دکتری از سال 98 تاکنون تمام مراحل لازم از جمله مجوز تاسیس، اساسنامه، برنامه‌ها و فعالیت‌های آینده و سیاست‌های کلی را انجام داده است اما هنوز نتوانسته اقدام به عضوگیری کند.

دبیر مجمع اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تا عضو گیری انجام نشود، امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: متاسفانه آغاز به عضو گیری مجمع با شیوع ویروس کرونا همزمان شد و امکان فعالیت‌های حضوری در دانشگاه فراهم نبود.

وی عنوان کرد: اداره کل تشکل‌های دانشجویی سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تابستان به تشکل‌های دانشجویی از  جمله مجمع اسلامی دانشجویان دکتری وعده طراحی و معرفی نرم افزاری برای عضو گیری و انتخابات را  داده  که تاکنون محقق نشده است.

به گفته ورمزیار، اداره تشکل‌های دانشجویی اسلامی سیاسی دانشگاه ازاد اسلامی بعد از پیگری فعالان دانشجویی و بیان  مشکلات خود در اثر برگزار نکردن انتخابات، وعده معرفی سامانه انتخابات در آذرماه را دادند که متاسفانه این امر نیز محقق نشده است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه با اشتیاق اقدام به طراحی برنامه‌های گوناگون دانشجویی کرده بودند؛ اما در شرایط کنونی که انتخابات برگزار نشده و نمی‌توانند فعالیت کنند از اشتیاق آنها نیز کاسته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =