ورود دانشگاه به کار جهادی در همه عرصه‌ها/ اردوی جهادی پزشکی هر پنج‌شنبه‌ برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در هر زمینه‌ای که کار جهادی لازم باشد، ورود خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسعود طاهری‌لاری در بازدید از اردوی جهادی تیم پزشکی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاه اجتماعی و رسالت آن ‌را حل‌مسئله عنوان کرد و افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در عرصه‌های خدمت به مردم وارد شده بسیج دانشجویی دانشگاه نیز برای خدمت ورود پیدا کرده و با کمک دانشجویان تیم پزشکی به مردم مناطق محروم حاشیه شهر به صورت رایگان خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود:‌ این اردوی جهادی هر هفته پنج‌شنبه‌ها در مناطق حاشیه شهر برگزار می‌شود و افرادی که مشکل سلامتی و یا بیماری دارند به‌صورت رایگان معاینه و مداوا می‌شوند و داروی رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی با بیان اینکه کار جهادی مستلزم روحیه جهادی است، مطرح کرد: این روحیه میان دانشجویان بسیجی ما وجود دارد و دانشگاه هم در این زمینه آنان را کاملا حمایت می‌کند.

این استاد دانشگاه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اردوهای جهادی گفت: ما باید بتوانیم این کار را در سراسر کشور توسعه دهیم و در هر زمینه‌ای که کار جهادی لازم باشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ورود خواهد کرد.

این مسئول دانشگاهی از خدمت‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مردم در شیوع کرونا نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در بهمن سال گذشته وارد شد و با ارائه دستگاه حرارت‌سنج که در فرودگاه مشهد مستقر کردیم به‌صورت شبانه‌روزی سعی کردیم افراد مشکوک به کرونا را شناسایی کرده و این کار به مدت دو ماه به صورت رایگان برای مردم انجام شد.

به‌ گزارش آنا، اردوهای جهادی دانشجویان و اساتید پزشکی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از یک ماه و نیم قبل آغاز شده و این پنجمین اردوی جهادی بود که امروز در منطقه کال زرکش مشهد از سوی این دانشجویان برگزار و به مردم نیازمند خدمات رایگان ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =