تشکیل جلسه فنی کشتی آزاد برای بررسی اعتراض استقلال و دانشگاه آزاد اسلامی

جلسه مدیر و سرمربی تیم ملی آزاد به همراه رئیس فدراسیون کشتی به منظور بررسی اعتراض دو تیم استقلال و دانشگاه آزاد تشکیل خواهد شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ به دنبال انتخاب رحمان عموزاد خلیلی و امیرمحمد یزدانی برای اعزام به جام جهانی انفرادی، دو باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و استقلال تهران به حضور نفرات یادشده در صربستان همزمان با برگزاری مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد اعتراض کردند.

دو تیم استقلال و دانشگاه آزاد به‌عنوان تیم‌های اول و دوم گروه الف باید روز 27 آذر ماه در مرحله نیمه نهایی به ترتیب به مصاف تیم‌های هیئت کشتی قائمشهر و بازار بزرگ بروند و اعتقاد دارند که یزدانی و عموزاد دو مهره کلیدی آنها در این مرحله حساس هستند، بنابراین اگر بنا بر اعزام دو کشتی‌گیر به بلگراد است، زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر آزاد به تعویق بیفتد.

در همین راستا صبح روز شنبه (22 آذر ماه) جلسه‌ای بین محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد تا در این باره بررسی لازم صورت بگیرد.

این در حالی است که محمدی در مصاحبه‌هایش تأکید کرده است تغییر دوباره‌ای در لیست نفرات اعزامی به صربستان ایجاد نخواهد شد. پیش از این قرار بود حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اوزان 86 و 92 کیلوگرم راهی بلگراد شوند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1083658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =