جوان‌ترین تیم مدعی لیگ برتر امسال هستیم

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد گفت: امسال تیم جوان، یکدست و با اخلاقی را تشکیل داده ایم که بیشتر از نیروهای دانشجوی دانشگاه آزاد هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد در گفتگویی اختصاصی با ما در خصوص تیم داری دانشگاه آزاد در لیگ برتر، گفت: دانشگاه آزاد سابقه و قدمت بسیاری در کشتی دارد و نزدیک به ٢٠ سال پیش در لیگ برتر تیم‌داری می‌کرده است. اما بعد از سال ٨۶ دیگر فعالیتی در کشتی نداشت، تا اینکه سال گذشته، که در رشته آزاد و فرنگی شروع به تیمداری کردند و بنده هم به عنوان مدیر فنی به این تیم خدمت کردم. امسال نیز بیشتر دوست داشتم در همان جایگاه مدیر فنی باشم، اما با اصرار مسئولین تیم و دوستان علی رغم میل باطنی خودم سرمربیگری را پذیرفتم.

علیرضا رضایی در خصوص تشکیل تیم کشتی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه با میانگین سنی ٢١ سال جوان ترین تیم مدعی لیگ هستیم، گفت: امسال تیم جوان، یکدست و با اخلاقی را تشکیل داده ایم که بیشتر از نیروهای دانشجوی دانشگاه آزاد هستند و در عین حال از کشتی‌گیران مدعی و مطرح اوزان خودشان می باشند.

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد در مورد وضعیت کشتی‌گیران خود گفت: ۶ نفر از ورزشکاران و یکی از اعضای کادر تیم درگیر بیماری کرونا بودند اما به لطف خدا از شرایط خوبی برخوردارند وبا تمرینات و تلاش شبانه روزی در صدد آن هستند که خود را برای کشتی های نیمه نهایی برسانند.

علیرضا رضایی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا کشتی‌گیران با محدودیت های تمرینی روبرو بودند، گفت: دور رفت رقابت های لیگ از سطح بالایی برخوردار نبود و چنگی به دل نمی‌زد، اما دور برگشت ورزشکاران از از آمادگی بیشتری برخوردار بودند و سطح لیگ به مراتب بالاتر از دور رفت بود.

وی درباره تیم های صعود کرده به نیمه نهایی لیگ برتر گفت: هر چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی از تیم های خوب و مدعی هستند، اما طبیعتاً تیم هایی که از نظر مالی دارای شرایط بهتری هستند، کشتی‌گیران سطح بالا و مدعی را به خدمت میگیرند و از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردارند. اما کادر فنی هر چهار تیم بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند در شرایط حساس کار را به نفع خودشان تغییر دهند. همچنین ما نیز به عنوان یک تیم جوان مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد در خصوص وضعیت کشتی ایران و جهان گفت: با توجه به اینکه مدت یکسال نه تنها کشتی و ورزش، بلکه کل مسائل دنیا درگیر ویروس کرونا هستند و در کشتی هیچ رویدادی اتفاق نیفتاده است، نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی از شرایط و وضعیت کشتی ایران و جهان داشته باشیم.

علیرضا رضایی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی که برای کشتی کشور رخ داد، برگزاری رقابت‌های انتخابی بود. که انشاءالله بعد از نابودی این ویروس منحوس، کشتی ما با یک قانون مدون و صحیح برای انتخابی تیم ملی شروع به کار کند، تا همه کشتی‌گیران بتوانند با انگیزه بالا شانس خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی امتحان کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083660

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =