فعالیت کانون‌های دانشجویی در حوزه فرهنگ و هنر متمرکز شده است/ ثبت‌نام ۵۰۰ نفر در جشنواره از «از حماسه تا حماسه»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: تا این لحظه، بالغ بر ۵۰۰ نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در جشنواره از حماسه تا حماسه ثبت نام کرده‌اند.

محمود صباحی زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه جشنواره «از حماسه تا حماسه» اظهار کرد: در زمینه جشنواره از حماسه تا حماسه، کارگروه‌های مرتبط تشکیل شده است. همچنین علاوه بر برگزاری جلسات توجیهی با مدیران گروه، اعضای کانون ها، تشکل ها، بسیج دانشجویی و فعالان در گروه‌های مختلف در فضای مجازی، پوستر جشنواره در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: جشنواره از حماسه تا حماسه در شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی سراسر استان هرمزگان توسط ریاست دانشگاه تبیین شده و با روزنامه های محلی نسبت به انعکاس جشنواره و اهداف جشنواره مذاکراتی انجام شده است.

صباحی زاده ادامه داد: خوشبختانه تا بدین لحظه، بالغ بر ۵۰۰ نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان در جشنواره از حماسه تا حماسه ثبت نام کرده‌اند که با توجه به این استقبال گسترده، انتظار می‌رود به تدریج به این تعداد افزود شود. درحال حاضر نیز مشغول ساماندهی تولید محتوای مجازی شرکت کنندگان در مناسبت‌های مختلف هستیم تا بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت فعالان مجازی، تولید محتوای فرهنگی را به صورت هدفمند انجام دهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس درباره فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی این واحد دانشگاهی تصریح کرد: در حال حاضر ۸ کانون فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در حال فعالیت هستند که از این میان، کانون‌های جهادیاوران، در مسیر عدالت و سفیران سلامت در شورای فرهنگی مجوز فعالیت گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: بیشترین فعالیت کانون‌های دانشجویی در حوزه فرهنگ، معارف دینی و هنر متمرکز شده است؛ همچنین اختصاص یک استاد مشاور فرهنگی، برگزاری کلاس روش‌های برنامه ریزی فرهنگی و نیز ارتباط موثر و نحوه نگارش برنامه عملیاتی کانون‌ها برای تصویب در شورای فرهنگی، جزو برنامه‌هایی است که در زمینه حمایت از کانون‌های دانشجویی در دستور کار قرار داده‌ایم.

صباحی زاده در ادامه با اشاره به برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته در زمینه رزمایش کمک مومنانه گفت: در خصوص رزمایش کمک مومنانه، از ظرفیت کانون ها، بسیج دانشجویی و فعالان فرهنگی از طریق تولید محتوای مبتنی بر خود مراقبتی، بهداشت فردی ونیز چگونگی برخورد با کرونا و کرونا هراسی اقدام شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس خاطرنشان کرد: در این زمینه در صدد هستیم با همکاری بسیج شهرستان در قرارگاه تحول محلات، از ظرفیت کانون‌ها و فعالان فرهنگی در راستای کاهش مسائل اجتماعی همکاری داشته باشیم. همچنین از ظرفیت استادان در خصوص نگارش طرح‌های توجیهی کسب و کار و کارآفرینی در مشاغل آسیب دیده از کرونا همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =