اختصاص نمره تشویقی به برگزیدگان جشنواره «از حماسه تا حماسه»

دبیر اجرایی جشنواره «از حماسه تا حماسه» دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: تولید محتوای مجازی با موضوعات مختلف از جمله ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی، به عنوان یک کار کلاسی و پروژه از سوی استادان به دانشجویان محول شود و نمره خاصی به بهترین اثر تعلق می‌گیرد.

مهدی مهدی پور دبیر اجرایی جشنواره «از حماسه تا حماسه» دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این دانشگاه برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: تا بدین لحظه ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر از دانشجویان برای تولید محتوای مجازی با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی مشارکت داشته‌اند که امیدواریم در روزهای آینده با مشارکت کارکنان و استادان به این تعداد افزوده شود.

وی افزود: ما برای افزایش مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان در جشنواره از حماسه تا حماسه، با تمامی واحدهای استان ابلاغ کرده‌ایم که تولید محتوای مجازی با موضوعات مختلف از جمله ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی، به عنوان یک کار کلاسی و پروژه از سوی استادان به دانشجویان محول شود و نمره خاصی به بهترین اثر تعلق بگیرد. همچنین غیر از نمره، نفرات برتر شامل جوایز ویژه و تخفیف شهریه از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی می‌شوند.

مهدی پور ادامه داد: کانون سردار سلیمانی واحد تبریز در نظر دارد که مراسمی را به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار کند؛ در نظر داریم در قالب طراحی پوسترهایی، اطلاع رسانی لازم درباره حضور دانشجویان در جشنواره و همچنین تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی انجام شود. همچنین به دنبال راه‌اندازی نمایشگاهی از آثار دانشجویان از قبیل پوستر و نقاشی با محوریت ایثار، شهادت و مقاومت هستیم.

دبیر اجرایی جشنواره «از حماسه تا حماسه» دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم تا روز سالگرد شهادت حاج قاسم، هرکدام از واحدهای استان آذربایجان حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ تولید محتوا در فضای مجازی داشته باشند که امیدواریم با ارسال ۵۰ اثر، حدود ۳ هزار اثر برای سالگرد شهادت حاج قاسم داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های پیشتاز در جشنواره از حماسه تا حماسه بوده است که تاکنون بیش از هزار نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان در این جشنواره مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =