بازداشت ۲۵ عنصر تکفیری داعش در جریان عملیات «وعده صادق»

فرمانده عملیات «بصره» عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند در جریان مرحله سوم عملیات «وعده صادق» ۲۵ عنصر تکفیری داعش را در محورهای شمالی و جنوبی بصره، بازداشت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از بغداد الیوم، «اکرم صدام مدنف» فرماندهی عملیات «بصره» عراق به تشریح آخرین تحولات مربوط به عملیات پاکسازی این شهر از لوث بقایای عناصر تکفیری داعش پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: نیروهای امنیتی عراق در جریان مرحله سوم عملیات «وعده صادق» در شهر بصره دستاوردهایی را در نبرد با بقایای عناصر تکفیری داعش محقق ساخته‌اند.

فرماندهی عملیات بصره در ادامه یادآور شد: در محور شمالی بصره، نیروهای امنیتی موفق شدند ۱۳ عنصر تکفیری داعش را که پیشتر نیز تحت تعقیب بودند، شناسایی و بازداشت کنند. افزون بر این، در محور شمالی مقادیری از تسلیحات سبک متعلق به تکفیریها کشف و ضبط شد.

مدنف در ادامه با اشاره به عملیات نیروهای امنیتی در محور جنوبی شهر بصره نیز اظهار داشت: در محور جنوبی بصره نیز نیروهای امنیتی توانستند ۱۲ عنصر تکفیری را شناسایی و بازداشت کنند. وی گفت: عملیات وعده صادق در بصره همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =