شاخه برتر دانشجویی IEEE دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برتر ایران شد

شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد از سوی اعضای انجمن IEEE Iran Section به‌عنوان شاخه قابل تقدیر بخش ایران معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نشست تجلیل از سه شاخه برتر دانشجویی IEEE دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور پروفسور وینسنزو پیوری رئیس IEEE Region۸ و اعضای IEEE Iran Section برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این نشست گفت: همه‌ساله به منظور ارج نهادن به فعالیت شاخه‌های موجود از بین ۵۵ شاخه IEEE Iran Section به سه شاخه که از لحاظ فعالیت و عملکرد سالانه براساس تشخیص کمیته جوایز بخش ایران در بین سایر شاخه‌ها سرآمد باشند، جوایزی اهدا می‌شود.

مهدی رفیعی افزود: شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در فوریه سال ۲۰۱۰ با همت دانشجویان و استادان دانشکده مهندسی برق این دانشگاه با هدف آگاهی‌بخشی به دانشجویان رشته‌های برق، الکترونیک و علوم کامپیوتر به آخرین‌فناوری‌ها و روش‌های ‌موجود در این‌ زمینه راه‌اندازی شد.

شاخه دانشجویی IEEE چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

وی، یکی دیگر از اهداف شاخه دانشجویی IEEE را ایجاد پلی بین صنعت و دانشجویان با کمک متخصصان IEEE دانست و افزود: اعضای این شاخه در تلاشند دانشجویان را در راستای یافتن ایده‌های جدید که منجر به نوآوری‌ و خلّاقیت‌ شود، تشویق کنند تا رهبران آینده صنعت باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد متذکر شد: موجب افتخار است که در پنجاهمین سال تأسیس IEEE-IRAN SECTION، شاخه دانشجویی، این دانشگاه از بین شاخه‌های موجود در دانشگاه‌های آزاد و دولتی به‌عنوان شاخه قابل تقدیر انتخاب و معرفی شد.

رفیعی در ادامه شاخه قابل ستایش بخش ایران در سال ۱۳۹۲، برگزاری سه دوره کنفرانس ملی و مهندسی برق در سال‌های ۱۳۹۰، ۱۳۹۶، ۱۳۹۷، برگزاری سمینارهای آموزشی و پژوهشی، برگزاری گارگاه‌های آموزشی و تخصصی در زمینه رشته برق و کامپیوتر، میزبانی و برگزارکننده نشست سالانه جلسات بخش ایران و نیز شاخه‌های موجود در دانشگاه‌های منطقه اصفهان و یزد، اهدای جایزه مشاور برتر بخش ایران به مشاور شاخه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در سال ۱۳۹۸ را از جمله فعالیت‌ها و افتخارات این شاخه در واحد نجف‌آباد برشمرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا یوسفی مشاور، فرید پرورش رئیس، روجا روحانی نایب رئیس، سارا خادم‌الشرع دبیر، رضا حسینی خزانه‌دار، یاسمن لطفی مسئول کمیته زنان و شیوا نظام‌زاده، محسن صافی، علی گلنیا، مجید فدائی، فاطمه حیدری، عرفانه بدیعی‌نیا، حمیدرضا قربانی اعضای کمیته اجرایی شاخه IEEE دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083739

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =