ارسال ۸ اثر به جشنواره «از حماسه تا حماسه» با موضوع سردار سلیمانی

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، با اشاره به اینکه در این واحد دانشگاهی ۴ کانون(معرفت رضوی، هلال احمر، پرنیان و جرعه نور) فعال است، گفت: تاکنون برای جشنواره «از حماسه تا حماسه» ۸ اثر با محتوای سردار سلیمانی ارسال شده است.

محمد نوربخش معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،  با اشاره به اینکه عمده برنامه‌های حوزه فرهنگی تا پایان سال‌جاری برگزاری نشست‌های دانشجویی و انسجام بیشتر کانون‌ها و فعال کردن اعضای تشکل‌های دانشجویی است، اظهار کرد: تاکنون برای جشنواره «از حماسه تا حماسه» ۸ اثر بیشتر با محتوای سردار سلیمانی در  واحد بروجن تولید شده است.

نوربخش با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه نهاد رهبری است، گفت: امید است با برنامه‌ریزی دقیق در این عرصه، به نتیجه مثبت برسیم. طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است یک کرسی تا پایان سال در این واحد دانشگاهی برگزار شود. هنوز عنوان کرسی تأیید نشده است.

وی تأکید کرد: عضو گیری و برگزاری انتخابات دانشجویی به صورت مجازی و برگزاری نشست دانشجویی با موضوع مسائل جاری کشور در دست اقدام است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، گفت: تا به امروز سه مرحله از رزمایش کمک‌ مومنانه در این واحد دانشگاهی با همکاری کارکنان، اساتید و افراد خیر انجام شده است و درصدد هستیم که مرحله چهارم کمک‌های مومنانه را انجام دهیم هنوز استقبال خوبی صورت نگرفته است.

نوربخش با اشاره به اینکه در این واحد دانشگاهی ۴ کانون تعداد کانون(معرفت رضوی، هلال احمر، پرنیان و جرعه نور) فعال است، افزود: در واحد بروجن ۳ نشریه شمیم صیاد، طنین و الغدیر فعال است. با توجه به مجازی شدن آموزش‌ها فعالیت دانشجویان به صورت مجازی اقدام به تولید محتوا در این عرصه می‌کنند.

وی همچنین در رابطه با ازدواج دانشجویی گفت: دانشگاه به علت عدم بودجه جهت برپایی برنامه ازدواج دانشجویی نقش چندانی ندارد و فقط کار ثبت نام را انجام می‌دهد و نهاد رهبری نیز به منظور ترغیب دانشجویان به این امر مهم برنامه همسفر بهشت را در دستور کار خود قرار داده است.

نوربخش با اشاره به اینکه دستورالعمل عفاف وآراستگی در دانشگاه به دقت اعمال می‌شود، افزود: به کارگیری برخوردهای سلبی و حراستی با  مسئله عفاف و حجاب به هیچ وجه جواب نمی‌دهد؛ اگر پیشبرد کار فرهنگی با ظرافت و حساسیت همراه باشد، قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =