امیدواری زلاتان برای هم بازی شدن با نوه مالدینی/ کوین دی بروین: مراقب انتقام یونایتد باشید/ شایعه جذب لیونل مسی خنده دار است

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

امیدواری زلاتان برای هم بازی شدن با نوه مالدینی

زلاتان ابراهیموویچ ستاره کهنه کار سوئدی و ستاره این روزهای آث میلان در پاسخ به شایعات درباره اینکه او احتمالاً به زمان اعلام بازنشستگی نزدیک شده است می‌گوید تا زمانی که بتواند از پس انجام کارهای امروزش برآید به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد. زلاتان به شوخی گفت می‌خواهد آنقدر بازی کند که یک روز در پسر دانیل مالدینی یعنی نوه پائولو مالدینی بازی کند.
زلاتان که در 39سالگی این روزها یکی از مهمترین عوامل موفقیت آث میلان به حساب می‌آید در گفتگو با بی بی سی در این باره گفت: " من تا زمانی که نتوانم از پس کارهایی که الان می‌کنم برآیم به فوتبال بازی کردن ادامه می‌دهم. فقط باید خودم را از نظر بدنی آماده نگه دارم. بقیه‌اش خودش درست می‌شود".
زلاتان در ادامه گفت: " احساس می‌کنم به اندازه چند نسل در فوتبال بوده ام و بازی کرده ام. من زمانی جلوی پائولو مالدینی بازی می‌کردم و حالا دارم با پسرش دنیل بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم با پسر دنیل هم بازی کنم. اگر این اتفاق بیفتد که دیگر معجزه است".

کوین دی برویم: مراقب انتقام یونایتد باشید

کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی در آستانه دربی امشب شهر منچستر و بازی تیمش مقابل منچستریونایتد به هم تیمی های خود هشدار داد که شیاطین سرخ بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان ممکن است امشب بخواهند در مقابل سیتی جبران کرده و انتقام حذف شان را از حریف همشهری بگیرند.
سیتی امروز به اولدترافورد می رود تا در اولین دربی منچستر این فصل با شاگردان سولسشر دیدار کند. یونایتد در حالی به این دربی وارد می شود که در بازی قبلی اش بعد از شکست 3-2 مقابل لایپزیش در یک بازی دراماتیک از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شده است.
دی بروین در آستانه دربی گفت: " ما به خاطر اتفاق‌هایی که این هفته افتاد باید مراقب باشیم. این بازی برای آنها فرصت خوبی است تا جبران کنند. یونایتد می‌خواهد نشان بدهد که فارغ از اتفاقی که در مقابل لایپزیش برایش افتاد تیمی نیست که دست کم گرفته شود و ما باید مراقب این باشیم".
ستاره بلژیکی در ادامه گفت: " در نهایت این بازی هم برای آنها مثل ما اهمیت دارد. یونایتد می‌خواهد روند موفقیتش در چند هفته اخیر به جز بازی با لایپزیش را ادامه بدهد و موفقیت در این بازی برایش اهمیت ویژه دارد".

ناامیدی بایرن و متوقف کردن مذاکرات

باشگاه بایرن مونیخ تلاش های خود را برای تمدید قرارداد با داوید آلابا متوقف کرده و برنامه ای برای ادامه هیچ مذاکرات جدیدی وجود ندارد. مدیران این باشگاه تصور می کنند که او در تابستان بعدی بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و ادامه تلاش ها نیز اثربخش نخواهد بود.
چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و چلسی از مشتری های جدی داوید آلابا محسوب می شوند. بیش از یک سال قبل تماسی تلفنی بین زین الدین زیدان و آلابا برقرار شده بود، اما رئال مادرید تردید دارد که آیا این انتقال از نظر مالی قابل انجام است یا خیر. تمدید قرارداد احتمالی با سرخیو راموس می تواند راه را برای تامین بودجه انتقال آلابا دشوار سازد. شرایط برای بارسلونا نیز چندان مساعد نیست و بعید است این باشگاه اسپانیایی در این شرایط اسف بار مالی، قادر به پرداخت دستمزد حداقل 12 میلیون یورویی داوید آلابا باشد.
اما تیم های متمولی چون پاری سن ژرمن و چلسی احتمالا مشکل چندانی برای خرید داوید آلابا ندارند و می توانند در تابستان پیش رو این مدافع 28 ساله را با انتقالی آزاد جذب کنند. داوید آلابا از ابتدای فصل زمستان به صورت قانونی قادر به مذاکره با تیم های خواهان خود خواهد بود و حتی این احتمال وجود دارد تا قبل از به اتمام رسیدن فصل، مقصد بعدی داوید آلابا معرفی شود.

شایعه جذب لیونل مسی خنده دار است

لیونل مسی هنوز قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده و همچنان شایعاتی در مورد احتمال جدایی این ستاره بزرگ در پایان فصل وجود دارد. اما کوکه مدعی شد پرداخت دستمزد لئو مسی برای اتلتیکومادرید ممکن نخواهد بود و البته شاید دوست صمیمی او یعنی لوییس سوارز بتواند کاپیتان بارسلونا را متقاع  به انتقال به پایتخت کند.
کوکه گفت: "این یک بازی هیجان انگیز و از آن روزهایی است که شما همیشه در تقویم علامت گذاری می کنید. ما با اشتیاق فراوان راهی زمین شده و می خواهیم عملکرد خوبی ارائه دهیم. این دیدار واقعا ویژه است و امیدواریم همه چیز برای کسب پیروزی به خوبی پیش برود.
انتقال لیونل مسی به اتلتیکومادرید؟ دشوار است. مسی همیشه بازیکن بارسلونا بوده و جدایی از این تیم برای او دشوار خواهد بود. بعضی اوقات که با دوستان صحبت کرده و خیلی می خندیم و از خود می پرسیم چگونه مسی را راضی کنیم که به اتلتیکو بیاید؟ این انتقال از نظر اقتصادی دشوار است، زیرا شما نمی توانید حقوقی را که مسی در بارسلونا می گیرد پرداخت کنید.
اما شاید لوییس سوارز بتواند مسی را متقاعد کند. این فوتبال است، ما یک تیم بزرگ بوده و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. من امیدوارم سال خوبی در لیگ قهرمانان برای اتلتیکومادرید رقم بخورد."

یک گزینه عجب حول نیمکت بارسلونا

حدود دو ماه دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار می شود و لوییس فرناندز نیز یکی از افرادی است که برای احراز این سمت وارد عمل شده است. رونالد کومان شروع ضعیفی روی نیمکت بلوگرانا داشته و علاوه بر ثبت بدترین کارنامه این تیم در لالیگا در سه دهه اخیر، بارسلونا این هفته شکست بدی برابر یوونتوس را تجربه کرد و صدرنشینی مرحله گروهی را نیز از دست داد. لوییس فرناندز معتقد است گارسیا پیمنتا، سرمربی تیم دوم بارسلونا بهترین گزینه برای جایگزینی کومان محسوب می شود.
لوییس فرناندز به رادیو بارسلونا گفت: "گارسیا پیمنتا، پپ گواردیولای بعدی ما خواهد بود. هنگامی که ارنستو والورده برکنار شد، ما باید بر روی گارسیا پیمینتا قمار می کردیم و حالا نیز اگر رونالد کومان برکنار شود، باید همین کار را انجام دهیم."
گارسیا پیمنتا نیز مانند سرمربی کنونی منچسترسیتی سابقه ای طولانی هرچند کمتر موفق در این باشگاه دارد. وینگر سابق پس از گذراندن بقیه دوران ورزشی خود در زیر لیگ دسته اول و بازنشستگی در سال 2004  به لاماسیا بازگشت و در رده سنی زیر 16 سال بارسلونا صعود دیگری را تجربه کرد. قهرمانی در لیگ جوانان یوفا در سال 2018 باعث شد گارسیا پیمنتا هدایت تیم دوم بارسا را بر عهده گیرد و او در فصل اخیر تیمش را به مقام های هشتم و دوم رسانده است.

یان اوبلاک: می‌توان پنالتی راموس را گرفت

سرخیو راموس بعد از جدایی کریستیانو رونالدو و در دو سال اخیر تبدیل به پنالتی زن اول تیمش شده و معمولا هم در این امر موفق نشان داده است. در آستانه دربی حساس مادرید، یان اوبلاک در مورد این موضوع و البته هدف اتلتیکو برای کسب پیروزی در این دیدار مهم صحبت کرده است.
یان اوبلاک گفت: "این یک دربی و دیداری بسیار مهم است. بازی کردن در زمین رقیب بسیار دشوار خواهد بود، ما در مقابل رئال مادرید بازی می کنیم و آنها عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا برابر مونشن گلادباخ ارائه دادند. ما با میل پیروزی، ایمان و اعتماد به نفس به زمین خواهیم رفت.
ما به رئال مادرید احترام می گذاریم، اما وقتی به زمین می روید باید بهترین تلاش خود را انجام دهید. هر دوی ما می خواهیم برنده شویم و  در پایان تیمی که بیش از دیگری شایسته باشد پیروز خواهد شد."
سرخیو راموس و احتمال گلزنی از روی نقطه پنالتی: "راموس ثابت کرده که پنالتی زن خوبی است. او درست تا آخر منتظر دروازه بان می ماند، اگر پیش بینی کنید نیز سمت ضربه اش را تغییر می دهد. شما سعی می کنید همه کار برای متوقف کردن او انجام دهید و راموس نیز سعی می کند گلزنی کند. اگر آرامش داشته و منتظر بمانید، شانس کمتری برای گرفتن پنالتی راموس دارید. شما فیلم های راموس را تماشا کرده و ضربات او را را تجزیه و تحلیل می کنید تا در صورت رخ دادن پنالتی، هرچه بیشتر آماده باشید."

آرتتا: ناامیدیم و باید سریع نتیجه بگیریم

توپچی ها در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته و به رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر سقوط کرده اند. آرسنال این هفته باید در برابر برنلی صف آرایی کند و میکل آرتتا با حضور در نشست خبری قبل از این دیدار تاکید کرد تیمش خیلی زود باید امار گلزنی خود را بهبود ببخشد.
میکل آرتتا گفت: "ما از نتایج اخیر بسیار ناامید شده ایم و می دانیم که نتیجه گیری سریع چقدر مهم است، زیرا ما خیلی سریع به کسب امتیاز نیاز داریم. بازی های زیادی به خصوص در خانه انجام شده که جزئیات کوچک سرنوشت آنها را رقم زده است. اما ما به اندازه کافی گل نزده ایم و بدون گلزنی نمی توانیم به اندازه کافی در مسابقات فوتبال امتیاز کسب کرده و پیروز شویم. شرایط به همین سادگی است.
این روند خلاقیت با شانس‌هایی که می توانید در اطراف محوطه یا یک سوم دفاعی حریف ایجاد کنید مرتبط است. ما روی جنبه های مختلفی کار می کنیم و قطعا باید موارد زیادی را بهبود ببخشیم. برنلی یک تیم سازمان یافته بوده که تهدیدی همیشگی محسوب می شود. سبک بازی برنلی مستقیم بوده و آنها این سبک را واقعا بسیار خوب پیاده می کنند.
آنها فازهای اول ، دوم و سوم حملات شان را به خوبی مدیریت می کنند و نحوه حملات حریف و ضربات ایستگاهی نیز در برابر برنلی مهم است. شکستن سد دفاعی برنلی دشوار است، زیرا آنها مدتهاست که با یک سرمربی کار کرده و یکدیگر را به خوبی می شناسند."

انتهای پیام/

کد خبر: 1083748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =