نصب تندیس شهید سپهبد قاسم سلیمانی در میدان رسالت

معاون شهردار منطقه 4 تهران از نصب تندیس شهید سپهبد قاسم سلیمانی همزمان با آغاز دهه فجر در میدان رسالت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حمیدرضا فرخی، معاون شهردار منطقه 4 تهران، درباره ساخت تندیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: بزرگراه سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این منطقه قراردارد و به منظور زنده نگاه داشتن دلاوری و رشادت.های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با پیگیری‌های این منطقه از سازمان زیباسازی، ساخت و نصب المان یادبویی از ایشان در میدان رسالت، در دستور کار قرار گفت.

وی افزود: در حال حاضر مراحل مقدماتی انتخاب اثر صورت گرفته و پس از اتمام ساخت تندیس، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام مبارک دهه فجر و با حضور خانواده محترم ایشان پرده برداری و نصب خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 4 تهران در ادامه به اجرای نقاشی دیواری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: با مشارکت سازمان زیباسازی تهران و نظارت خانواده محترم شهید سلیمانی، نقاشی دیواری ایشان بر روی جداره های بزرگراه سردار سلیمانی تقاطع بزرگراه شهید باقری اجرا خواهد شد.

فرخی در ادامه گفت: این نقاشی دیواری به طول 250 متر مربع درنظر گرفته شده که تصویر مورد نظر در فراخوانی که به همین منظور برگزار شده انتخاب و در مرحله آماده سازی دیوار و اجرا است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1083768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =