امیدوارم بتوانم برای تبریز افتخارآفرینی کنم

حسن سیف اللهی دوچرخه سوار تیم دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است در صورت انجام حمایت های لازم از ورزش تبریز، دوچرخه سواری نیز مانند فوتبال پررونق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حسن سیف اللهی از جمله رکابزنانی است که در اکثر باشگاه‌های کشورمان حضور داشته است. این جوان تبریزی که به تازگی با تیم دانشگاه آزاد قهرمانی لیگ را جشن گرفته، در گفتگوی اختصاصی با ما، از این تجربه شیرین گفت که در ادامه می‌خوانید.

خودتان را معرفی کنید.
در آستانه 28 سالگی هستم قبلا در رشه کوهستانی بودم و به تازگی در رشته کورس رقابت دارم. 12 سال است به صورت حرفه ای دوچرخه سواری میکنم که 2 سابقه حضور در تیم های خارجی را دارم و حدود 8 سال است عضو تیم ملی هستم. در لیگ داخلی بازیکن اکثر تیم ها بودم.

مسابقه این فصل چطور برگزار شد؟
امسال بنده هم در رشته کوهستانی شرکت کردم هم در رشته کورسیدر، هر دو رشته بازیکن تیم دانشگاه آزاد بودم. خدا را شکر به لطف مسئولان این فصل تیم دانشگاه آزاد در تبریز تشکیل شد بعد از چندسال نبودن تیم در تبریز خوشحالیم که توانستیم بازیکن تیمی در شهر خودمان باشیم.

از ابتدا فصل فکر می‌کردید قهرمان شوید؟
بله کاملا. چرا که بهترین بازیکنان در این تیم هستند و این تیم پتانسیل بالایی دارد و اکثر بازیکنان عضو تیم ملی هستند. تعدادی از بازیکنان تاپ تیم های دیگر هم تبریزی هستند. در تبریز پتانسیل بالایی در دوچرخه سواری وجود دارد.

اثرات کرونا بر روی کارتان چگونه بود؟
متاسفانه در هیچ مسابقه خارجی نتوانستیم شرکت کنیم و تعطیلی نبود چندین ماهه مسابقات داخلی از لحظ روحی و فیزیکی افت داشتیم ولی خوشبختانه با تمرین های خوب و مناسب توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

برانامه تان برای آینده چیست؟
انشالله برای قهرمانی آسیا. از تیم های شهرهای دیگر خیلی تماس گرفتند برای فصل بعد ولی آرزوی قلبی خود من رکاب زدن در تیم تبریزی است و برای شهر خودم افتخار کسب کنم. مسئولان دانشگاه آزاد هم قول های خوبی داده اند که انشاالله با حمایتشان بتوانیم در تبریز افتخارآفرین باشیم. از تیم های خارجی هم دعوت هایی داشته ام اما به علت کرونا و مسدودت عبور و مرور، فصل آینده به تیم های خارجی نخواهم رفت.

شرایط و امکانات تمارین و اردو در این فل چطور بود؟
شرایط بالاخره خیلی مناسب نبود چرا که باشگاه سال اولش بود ولی بچه همگی تلاش کردند تا باشگاه قهرمان شود و برای سال آینده انشاالله باشگاه کمک بیشتری به بازیکنان خواهند کرد.

صحبت پایانی
امیدوارم همان طور که به فوتبال بها میدهند از ورزش های دیگر هم حمایت کنند ورزش دوچرخه سواری پتانسیل بالایی در کسب افتخارات مختلف دارد ولی متاسفانه آن طور که باید و شاید حمایت نمی شود. جوانان با انگیزه استان شرایط ما را که می‌بینند و با فوتبالیست ها مقایسه می‌کنند رغبتشان برای حضور حرفه ای در این رشته از بین می‌رود و به سمت فوتبال میرود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =