نشست گفتگوی فلسفه اسلامی و فیزیک؛ ظرفیت‌ها و چالشها برگزار می‌شود

در راستای نکوداشت مقام علمی و فلسفی دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده نشست گفتگوی فلسفه اسلامی و فیزیک؛ ظرفیت‌ها و چالش ها ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در راستای نکوداشت مقام علمی و فلسفی دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده و همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش، مجمع عالی حکمت اسلامی نشست علمی با عنوان گفتگوی فلسفه اسلامی و فیزیک؛ ظرفیت‌ها و چالش‌ها برگزار می‌کند.

این نشست پنج شنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به صورت مجازی و حضوری (محدود و با رعایت آئین نامه‌های بهداشتی) در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی واقع در خیابان ۱۹ دی، کوچه ۱۰، کوچه ۲ برپا می‌شود.

در این نشست علمی حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه استاد حوزه و دانشگاه و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و ابراهیم اصولی همنشین محافل فلسفی شهید محسن فخری زاده در رابطه با ظرفیت‌ها و چالش‌های فلسفه اسلامی و فیزیک به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و در این موضوع به تبیین دیدگاه و اندیشه‌های دانشمند شهید دکتر فخری زاده خواهند پرداخت.

دبیر علمی نشست یادشده را مهدی عاشوری بر عهده خواهد داشت.

علاقه مندان می‌توانند این نشست را به صورت زنده از سایت مجمع عالی حکمت اسلامی و اینستاگرام مجمع عالی حکمت اسلامی مشاهده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =