ارسال ۵۰ اثر به جشنواره «از حماسه تا حماسه»/ مسابقه شهدای مدافع حرم و شهدای علمی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، از برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوان شهدای مدافع حرم و شهدای علمی به مناسبت سالگرد سردار سلیمانی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان خبر داد و گفت: تا امروز حدود ۵۰ اثر به جشنواره «از حماسه تا حماسه» ارسال شده است.

حجت بت‌شکن معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: برای اطلاع‌رسانی جشنواره «از حماسه تا حماسه» چندین گروه در فضای مجازی برای دانشجویان و استادان راه‌اندازی کردیم. همچنین سامانه‌ای را در دانشگاه برای ثبت نام دانشجویان ورودی جدید و قدیم طراحی کردیم تا دانشجویان برای حضور در این جشنواره مطالب و محتوای تولیدی خود را بارگذاری کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، تصریح کرد: تا به امروز حدود ۵۰ اثر برای جشنواره «از حماسه تا حماسه» ارسال شده است. همچنین مسابقه‌ای با عنوان شهدای مدافعان حرم و شهدای علمی به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان برگزار می‌شود.

بت‌شکن از امضای تفاهم‌نامه با مرکز بهداشت و درمان استان با کانون سلامت این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: به همین منظور تعدادی از دانشجویان را در راستای آگاه‌سازی مسائل بهداشتی به مرکز بهداشت معرفی کردیم تا به مردم خدمات ارائه دهند. همچنین طرح حاج قاسم سلیمانی است که با همکاری وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود و در این طرح خدماتی در سطح شهرستان و روستا برای مقابله با ویروس کرونا و دعوت مردم به استفاده از ماسک ارائه می‌شود تا جایی‌که در این زمینه کلیپ‌هایی از طرف دانشجویان تهیه شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، از فعالیت ۸ کانون(مهدویت، امام و رهبری، جرعه نور، عفاف و حجاب، سلامت، بسیج دانشجویی و هنر و ادب) در این واحد دانشگاهی خبر داد: تئاتر شهدای غواص که توسط دانشجویان تهیه شده بود به صورت خیابانی برگزار شد و از دانشجویان خواستیم که کلیپ این تئاتر را تهیه و در اختیار ما قرار دهند تا بین آثار جشنواره «از حماسه تا حماسه» قرار دهیم.

وی برای توسعه فعالیت دفتر مشاوره امین در این واحد دانشگاهی از انعقاد قرارداد همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: براساس این تفاهم‌نامه‌ علاوه بر مشاوره‌ به دانشجویان و خانواده‌های آنان مشاوره‌هایی را در سطح شهر برای عموم در رابطه با کرونا هراسی، مشاوره‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی ارائه خواهند داد. در همین راستا از ۳ استاد دانشگاه دعوت شده است که مشاوره‌هایی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

بت‌شکن گفت: مشکلات زناشویی و خانوادگی، بحث اعتیاد و ناهنجاری‌های جوانان امروزی از عمده دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنهاست و درصدد هستیم که با استفاده از تجارب استادان مجرب مشاوره‌های لازم را در اختیار این افراد قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کرسی آزاداندیشی با عنوان «آیا دانشجوی امروزی به آرمان‌های ۱۶ آذر پایبند است یا نه؟» در فضای مجازی برگزار شد و قرار است کرسی‌ آزاداندیشی استادان نیز با همکاری بسیج دانشجویی در بهمن ماه برگزار شود. هنوز عنوان آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =