دانشگاه استاد فرشچیان نهادی تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور است

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان به عنوان یکی از ده‌ها  مرکز علمی و فرهنگی با مأموریت‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون علم و فناوری و فرهنگ،یک نهاد مهم و تاثیر گذار در جریان علم و فرهنگ کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیانیه‌ای به مناسبت سی و ششمین سالگرد تشکیل این شورا ضمن، اشاره به دستاوردهای شورا از زمان تشکیل تاکنون، تصریح کرد: برای اعتلای مسیر رو به رشد علم و فناوری و فرهنگ در کشور از هیچ کوششی دریغ نداشته و مانند همیشه از نخبگان و فرهیختگان کشور برای یاری خود در این مسیر سخت و دشوار،طلب استمداد و یاری دارد.

در این  بیانیه آمده است: در گزارش سالانه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در این هفته، منتشر شده است، راه اندازی دانشگاه استاد فرشچیان، به عنوان یکی از برجسته ترین فعالیت های این شورا  معرفی و اعلان عمومی شده استکه جزو نهادهای مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور محسوب می‌شود.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این بیانیه عنوان کرده است: دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان به عنوان یکی از ده‌ها  مرکز علمی و فرهنگی با مأموریت‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون علم و فناوری و فرهنگ، یک نهاد مهم و تاثیر گذار در جریان علم و فرهنگ کشور در کنار فرهنگستان‌های کشور، بنیاد ملی نخبگان، ستادهای علم و فناوری کشور، جامعه‌المصطفی‌العالمیه، ، بنیاد سعدی، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه فرهنگیان، ستاد ملی زن و خانواده، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و... نام برده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =