خانه پدری جلال آل احمد به پاتوق معتادان تبدیل شده است

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تبدیل شدن خانه پدری جلال آل احمد به خوابگاه معتادان و به وزیر گردشگری به دلیل بی توجهی به حفظ این بنا تذکر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مجید فراهانی در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران در تذکر خود گفت: تذکر امروز بنده ناظر بر اتفاقی است که برای خانه پدری جلال آل احمد رخ داده و این خانه تبدیل به خوابگاه معتادان متجاهر شده و تذکر بنده به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: حفظ میراث فرهنگی از وظایف مدیران ملی است و فرزندان ما انتظار دارند که نمادهای ملی آنها را حفظ کنیم. در این میان خانه پدری جلال آل احمد یکی از خانه‌های ثبت شده میراث فرهنگی در محله سنگلج است که سال‌ها قبل توسط میراث فرهنگی تملک شده و حال به پاتق معتادان و کارتن خوابان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: خانه‌ای که قرار بود محل تجمع اندیشمندان و اهالی فرهنگ باشد حال به بیقوله ای رو به تخریب تبدیل شده به طوری که معتادان برای ایجاد گرما درب‌ها را کنده و شب‌ها نیز در آن آتش روشن می‌کنند.

فراهانی تصریح کرد: به عنوان نماینده تهران به وزیر گردشگری تذکر می‌دهم و از شهردار تهران نیز می‌خواهم ضمن مذاکره با وزیر گردشگری، زمینه را برای خرید و بازسازی این بنای فاخر به ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =