ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از یک تیم حرفه ای کاری برخوردار است

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تداوم جوان گرایی در تیم های ورزشی این دانشگاه گفت: تیم های دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه ورزش ملی کمک می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی تدارکاتی تیم های کشتی فرنگی و آزاد این دانشگاه حضور یافت و با کادر فنی و اعضای این تیم ها دیدار و گفت و گو کرد.

لشگری اظهار کرد: خوشحالیم که ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی، هم در اخلاق حرفه ای و هم در ورزش قهرمانی، زبانزد خاص و عام هستند و این خود پیروزی ارزشمندی است.

او با بیان اینکه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، از یک تیم حرفه ای کاری برخوردار است، ادامه داد: موفقیت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف، در سایه همدلی و اتحاد و رعایت اصول حرفه ای گری به دست آمده است و امیدواریم این پیروزی ها با کسب مقام تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مرحله نیمه نهایی و نهایی، پربارتر شود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تداوم جوان گرایی در تیم های ورزشی این دانشگاه خاطرنشان کرد: تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه ورزش ملی کمک می‎کنند.
مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، ۲۵ آذر و نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور، ۲۷ آذر در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =